در حال خواندن
چگونه فالوئرهای اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟
0

دنیا با سرعت سرسام آوری در حال تغییر است و به طبع آن روشهای بازاریابی اینترنتی و رسانه های اینترنتی روز به روز در حال تغییر و گسترش هستند. اگر دنبال بازاریابی محصولات خود در اینترنت هستید باید خودتان را با این تغییرات وفق دهید و بتوانید خودتان را به مخاطبی که دارید نزدیکتر کنید. شبکه های اجتماعی موبایلی مثل وایبر و اینستاگرام استفاده کننده بسیار زیادی در ایران دارند و استفاده از آنها میتواند کمک زیادی به رشد کسب و کار شما بکند.

نود فناوری – در گذشته بزرگترین دغدغه یک مدیر سایت دیده شدن سایتش در صفحه اول گوگل بود، اما امروز باید به فکر دیده شدن ویدیویی تبلیغاتی خود در نتایج سایتهایی مانند آپارات و یوتیوب نیز باشد. یا به این موضوع فکر کند که تصاویر محصولاتش در اینستاگرام یا pinterest و… بیشتر دیده شوند.باید در نظر داشت که الگوریتم های شبکه های اجتماعی با الگوریتم های گوگل متفاوت هستند، به عنوان مثال اگر یک پزشک بخواهد ویدیویی که در مورد جراحی پلاستیک بینی ایجاد کرده در جستجوی کلمه کلیدی جراحی بینی در صدر نتایج یوتیوب قرار بگیرد، باید پارامترهایی را رعایت کند که یوتیوب به آنها اهمیت میدهد و آنها را شناسایی کند. در این مقاله میخواهیم چند روش افزایش دنبال کننده در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.در صورتی که تاکنون با اینستاگرام کار نکرده اید پیشنهاد میکنم که همین امروز این نرم افزار را روی موبایل خود نصب کنید و از طریق آن با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. استفاده از اینستاگرام برای کسب و کارهایی که مخاطب عام و جوان دارند بسیار مناسب است و میتواند تاثیر مناسبی در افزایش فروش محصولاتشان داشته باشد.اینستاگرامروشهای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام :۱. تصاویر مرتبط با موضوع کاری خود را پیدا کنید و آنها را لایک کنید. این کار باعث خواهد شد که حساب کاربری شما بیشتر دیده شود.۲. روی تصاویر مرتبط با موضوع کاری خود نظر بدهید.۳. تصاویر جذاب و مرتبط با موضوع کاری خود را در اینستاگرام قرار دهید و برای هر تصویر توضیحات کاملی بنویسید.۴. از بینندگان تصاویر بخواهید که نظر خودشان را راجع به تصاویر شما بیان کنند.۵. سعی کنید در زمانهای مختلف تصویر جدید آپلود کنید، زیرا مخاطبان شما ممکن است در زمانهای مختلفی از اینستاگرام استفاده کنند و با این روش میتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. به عنوان مثال میتوانید هر روز سه تصویر در زمان صبح، ظهر و شب آپلود کنید.۶. از کد میانبر @ برای اشاره کردن به افراد مختلف استفاده کنید.۷. برای حساب کاربری خود تصویر مناسب انتخاب کنید و توضیحات کاملی در مورد کسب و کار خود در آن ارائه دهید.۸. حسابهای کاربری مرتبط با موضوع کاری خود را دنبال کنید.۹. از هشتگهای (#) مرتبط با موضوع کاری خود استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از #بازاریابی باعث میشود افرادی که به دنبال موضوع بازاریابی هستند بتوانند شما را پیدا کنند.سعی کنید کلمات کلیدی پرطرفدار در رابطه با موضوع کاری خود را در هشتگ قرار دهید.۱۰. دوستان خود را در اینستاگرام پیدا کنید و آنها را دنبال کنید. این کار را میتوانید از طریق آدرس تلفن موجود روی گوشی خود در اینستاگرام انجام دهید.۱۱. اکانت اینستاگرام خود را به سایر شبکه های اجتماعی متصل کنید. با انجام این کار هر مطلبی که در اینستاگرام اضافه میکنید به صورت خودکار به سایر شبکه های اجتماعی نیز منتقل میشود.۱۲. در هنگام استفاده از هشتگها دقت کنید که از کلماتی استفاده کنید که محبوبیت بیشتری دارند و افراد بیشتری آنها را جستجو میکنند.۱۳. از هشتگ اختصاصی خود استفاده کنید، این موضوع تاثیر مناسبی در برندسازی شما در اینستاگرام خواهد داشت.۱۴. مکان تصاویری که آپلود میکنید را با استفاده از امکان GEO Tag مشخص کنید.۱۵. از تصاویر جذاب و مطلاب پرطرفدار استفاده کنید و افکتهای مناسب برای تصاویر خود قرار دهید.۱۶. اگر شخصی تصاویر شما را لایک کرد، شما نیز تصاویر او را لایک کنید.یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مدیران صفحات تجاری در شبکه های اجتماعی انجام میدهند استفاده از مطالب نامرتبط طنزآمیز است. چنین کاری با این تصور انجام میشود که مردم به مطالب طنز علاقه دارند و اگر چنین مطالبی به کاربرده شود طرفداران بیشتری را جذب خواهند کرد.همواره باید به این نکته دقت کنیم که کیفیت مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی از بالاترین اهمیت برخوردار است و مطالب تولید شده باید در راستای برقراری ارتباط با مخاطب هدفی که داریم باشد نه هر مخاطبی. اینکه صفحه تجاری شما تعداد مخاطب زیادی داشته باشد به خودی خود اهمیتی ندارد، بلکه کیفیت مخاطبان و مرتبط بودن آنها با موضوع کاری شماست که مهم است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر