در حال خواندن
تولید اولین تلویزیون هوشمند و ارزان قیمت نوکیا
0

زمانی که نام نوکیا بر زبان جاری می شود، معمولا تنها به یاد گوشی های هوشمند می افتیم؛ اما یک شرکت هندی اجازه استفاده از این نام را برای تولید تلویزیون های هوشمند کسب کرده است.

به گزارش نود فناوری به نقل از ورج، شرکت هندی فلیپ کارت قصد دارد برای اولین بار تلویزیون های هوشمندی به نام نوکیا تولید کند که دارای قابلیت هایی خاص خواهند بود.

تلویزیون هوشمند نوکیا دارای صفحه ای ۵۵ اینچی و ال ای دی از نوع ۴K بوده که نسبت بصری آن ۱۶ به ۹ و نرخ تازه سازی صفحه آن ۶۰ هرتز است. همچنین دو بلندگوی ۲۴ واتی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

سیستم عامل این تلویزیون اندروید بوده و برای آن سه پورت اچ دی ام آی، دو پورت یو اس بی و پشتیبانی از فناوری های دالبی ویژن و HDR۱۰ در نظر گرفته شده است.

۲.۲۵ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از بلوتوث ۵ و وای – فای داخلی از جمله دیگر امکانات این تلویزیون ۵۹۰ دلاری است که قرار است تا آخر هفته روانه بازار شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر