در حال خواندن
تست لیست مخاطبان متعدد برای استوری اینستاگرام
0

اینستاگرام ممکن است به کاربران امکان دهد در آینده، استوری خود را تنها با گروه‌های خاصی از دوستانشان، به اشتراک بگذارند.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام فاش کرد این پلتفرم شبکه اجتماعی، تست امکان اشتراک گذاری استوری با لیست مخاطبان متعدد را آغاز کرده است. این اپلیکیشن پیش از این، ویژگی «دوستان نزدیک» (کلوز فرندز) را عرضه کرده که به کاربران امکان می‌دهد برخی از دوستانشان را به یک لیست اضافه کرده و استوری‌های خود را تنها با آنها به اشتراک بگذارند. این ویژگی، اندکی حریم خصوصی در شبکه اجتماعی کاربر، به خصوص کاربرانی که یک پروفایل عمومی دارند، ایجاد می‌کند.

اما گاهی کاربران ممکن است بخواهند موضوعی را با افراد خارج از گروه دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارند. گزینه ایجاد و حفظ لیست‌های متعدد، به معنای آن است که نیازی نیست کاربر، افرادی که از دوستان نزدیک نیستند را به لیست آنها اضافه کند و می‌تواند گروه‌های مختلفی از افراد و دنبال کنندگان را داشته باشد و استوری‌های مرتبط را با آنها به اشتراک بگذارد.

موسری گفت: این ویژگی به شما اجازه می‌دهد استوری‌ها را با گروه‌های کوچک‌تر از افراد، به اشتراک بگذارید و کنترل بیشتری روی افرادی داشته باشید که می‌توانند استوری‌های شما را مشاهده کنند.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، هر چند موسری درباره امکان ایجاد گروه‌های مختلف برای اشتراک گذاری استوری، هیجان زده بود اما این ویژگی هنوز آزمایشی است و هیچ تضمینی وجود ندارد که به صورت عمومی، عرضه شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر