در حال خواندن
پیش‌فروش گوشی‌های P30 و P30 Pro هواوی در کمتر از ۱۰ ثانیه به پایان رسید!
0

نود فناوری – امروز هواوی مراسم پیش‌فروش مدل‌های P30 و P30 Pro را انجام داد و در اولین مرحله این طرح، در عرض ده ثانیه کار فروش به پایان رسید! شرکت اعلام نمود در این ده ثانیه حدود ۳۰ میلیون دلار درآمد عاید شرکت شده است که بسته به مدل و پیکربندی حافظه بین ۳۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دستگاه گوشی را شامل می‌شود.

قیمت گوشی مدل P30 با هشت گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از حدود ۵۹۵ دلار آغاز می‌شود و برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۶۵۵ دلار و در نهایت برای گوشی‌هایی با هشت گیگابایت رم و ظرفیت حافظه ۲۵۶ گیگابایت به حدود ۷۱۵ دلار می‌رسد. در سوی دیگر مدل P30 Pro در رنج قیمتی در حدود ۸۲۰ دلار تا ۱۰۱۵ دلار در Vmall، فروشگاه الکترونیکی مرکزی خود هواوی در چین عرضه شده است. ضمنا به ۳۰۰۰ خریدار اول نیز یک تری‌پاد سلفی به صورت رایگان هدیه داده می‌شود.

یکی دیگر از خرده‌فروشان Tmall نیز برای فروش اولیه خود هدایا و سورپرایز‌های جذاب‌تری در نظر گرفته است. نکته آماری جالب توجه در مورد گوشی P30 هواوی این است که از روز ۲۷ مارس همزمان با رونمایی از این مدل، بیش از ۳/۲ میلیون نفر در مورد آن در اینترنت جستجو کرده‌اند که بیش از ۶۰ درصد این افراد را زنان تشکیل می‌دهند!

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر