در حال خواندن
معاون جدید خدمات مشتریان همراه اول معرفی شد
0

روز گذشته با صدور حکمی از سوی مدیرعامل همراه اول، سعید مارکلایی به عنوان معاون جدید خدمات مشتریان همراه اول منصوب و اصغر کاظمی اسفه با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در همراه اول از این سمت خداحافظی کرد.

نود فناوری – این در حالی است که وزیر ارتباطات در نمایشگاه تلکام امسال نیز با اشاره جوانگرایی در مجموعه همراه اول از مدیرعامل این شرکت با وجود الزامی نبودن اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان برای شرکت ارتباطات سیار ایران تقدیر کرد و این حرکت خودجوش را گامی در جهت تسریع در رسیدن به هدف ایران دیجیتالی در مجموعه همراه اول برشمرد.

این تغییرات در بدنه مدیران همراه اول نشان از مسلط شدن مدیرعامل این شرکت بر امور اجرایی دارد و آنطور که گفته می‌شود حمید فرهنگ مدیرعامل اپراتور اول با تغییر آرایش مدیریتی سعی در تسریع رسیدن به اهداف مشخص شده در برنامه راهبردی ۵ ساله آتی همراه اول که با حضور وزیر ارتباطات در نمایشگاه تلکام از آن رونمایی شد، دارد.

لازم به ذکر است، مارکلایی که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف است دکترای حرفه ای خود را در رشته مدیریت کسب و کار دانشگاه شهید بهشتی دنبال کرده است.
وی سوابقی همچون «عضو هیأت مدیره شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران»، «مدیرعامل و عضو هیأت مدیره گروه مهسان(توسعه فناوری های هوشمند و مدیریت)»، «مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت امداد خودرو سایپا»، «مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت خدمات بیمه ای رایان سایپا»، «معاون برنامه ریزی و توسعه مرکز مدیریت و آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت»، «مدیرعامل شرکت توسعه فناوری های هوشمند اتیک پارس(شرکت فناپ)، «مشاور مدیرعامل و مدیر SBU سلامت هوشمند در شرکت فناپ(بانک پاسارگاد)» را در کارنامه خود دارد.
همچنین در انتصاب دیگری مهدی کشاورزیان به عنوان مدیرکل دفتر مدیرعامل اپراتور اول منصوب شد.
گفتنی است با مصوبه هیات مدیره، همراه اول به صورت داوطلبانه قانون منع به کارگیری بازنشستگان که از سوی دولت ابلاغ شده است را اجرا می کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر