در حال خواندن
رایتل، به خریدارانش عیدی می‌دهد
0

مشتریانی که در بازه زمانی ۲۰ اسفند ۹۲ تا ۲۵ فروردین ۹۳ به خانواده رایتل بپیوندند می­توانند از تخفیف‌های «عیدانه ۷ رایتل » برخوردار شوند.
نود آی سی تی – طرح «عیدانه ۷» رایتل به مناسبت عید نوروز از ۲۰ اسفند ۹۲ تا ۲۵ فروردین ۹۳ در سراسر کشور اجرا می­شود و مشتریان با شرکت در این طرح از تخفیف‌ها و هدایای ویژه در خرید کلیه سیم کارت‌های رایتل بهره‌مند می‌شوند.براساس این گزارش، در طرح عیدانه «3×7» ویژه سیم‌کارت‌های اعتباری، کلیه مشتریانی که در این بازه زمانی اقدام به خرید سیم کارت اعتباری رایتل کنند، در فصل بهار به ازای هر ۷ هزار تومان مصرف در هر ماه، مقدار ۷ گیگابایت اینترنت هدیه علاوه بر هدایای بسته آغازین دریافت می‌کنند.  در طرح «7×7» ویژه سیم‌کارت‌های دایمی، کلیه مشتریانی که در فاصله زمانی یاد شده اقدام به خرید سیم کارت دایمی‌رایتل کنند، از ۷X7 یا همان ۴۹ درصد تخفیف در خرید سیم‌کارت برخوردار خواهند شد. قابل توجه است که این سیم­کارت­ها از هدایای بسته آغازین رایتل نیز بهره­مند می‌شوند.همچنین در طرح«7+7+7» ویژه سیم کارت‌های دیتا نیز مشتریان می‌توانند در این بازه زمانی اقدام به خرید بسته‌های ۷+۷+۷ پایه به قیمت  فقط۶۹ هزارتومان و یا بسته ۷+۷+۷ حرفه ای به قیمت فقط ۸۹ هزار تومان کنند. این بسته‌ها شامل ۷ گیگابایت اینترنت در فروردین، ۷ گیگابایت اینترنت در اردیبهشت و ۷ گیگابایت  اینترنت در خرداد است.شایان ذکر است سیم­کارت دیتا در این طرح به صورت رایگان عرضه می‌شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر