در حال خواندن
دفترچه راهنمای لنزهای QX10 و QX100 سونی هم لو رفت
0

علیرضا برادران –
هفته پیش سایت SonyAlphaRumers از دو لنز QX10 و QX100 خبر داد. اما در آنجا، فقط به بعضی مشخصات این دو، اشاره شده بود و از چند و چون عملکردشان چیزی دستگیرمان نشد.
به گزارش نارنجی، حالا باز هم SonyAlphaRumers وارد عمل شده تا ما را در این مورد هم روشن کند و دفترچه راهنمای هر دو لنز را منتشر کرده . از قرار معلوم لنزهای قدرتمند سونی تقریباً سوای از موبایلِ میزبان شان عمل می کنند و باتری و حافظه مخصوص خود را دارند.
 
هر دو، دارای دکمه های شاتر و لنز مستقل هستند. همچنین QX100 یک کنترل حلقوی برای استفاده از حسگر بزرگترش هم دارد. البته مسلماً درفترچه راهنما، به ما کمک خاصی درباره قیمت و زمان عرضه محصولات نمی کند، اما حدس می زنند در کنفرانس مطبوعاتی IFA در ماه آینده میلادی بتوانیم شاهد آنها باشیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر