در حال خواندن
رشد بازار جهانی حسگرهای تشخیص‌دهنده حرکات بدن
0

درآمد بازار حسگرهای هوشمند با قابلیت تشخیص حرکات بدن تا پایان سال جاری میلادی به ۱۲۳ میلیون دلار خواهد رسید که این رقم از درآمد ۴۲ هزار دلاری بازار یادشده در سال ۲۰۱۲ میلادی بسیار بیشتر است.
خبرگزاری فارس- به نوشته سلولارنیوز، بازار جهانی حسگرهایی که می‌توانند حرکات دست را به هنگام لمس نمایشگر تشخیص دهند و به صورت اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی همراه مبتنی بر رابط‌های کاربری ساخته می‌شوند، به میزان قابل ملاحظه در حالرشد است.درآمد بازار حسگرهای هوشمند با قابلیت تشخیص حرکات بدن تا پایان سال جاری میلادی به ۱۲۳ میلیون دلار خواهد رسید که این رقم از درآمد ۴۲ هزار دلاری بازار یاد شده در سال ۲۰۱۲ میلادی بسیاربیشتر است.IHS گزارش داده است که ابزار پایه‌ای و اساسی مخصوص حسگرهای هوشمند تشخیص دهنده حرکات بدن دستگاه‌های الکترونیکی بی‌سیم هستند که در کنار آنها دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی و سیستم‌های خودکار نیز می‌توانند از این حسگرها پشتیبانی کنند.اما مرکز IHS می‌گوید که رشد اصلی این بازار مربوط به چند سال آتی خواهد شد و بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی شاهد آن خواهیم بود که درآمد این بازار ۶۸ درصد افزایش پیدا کند. همچنین پیش‌بینی شده است که درآمد بازار جهانی حسگرهای تشخیص‌دهنده حرکات بدن در سال ۲۰۱۷ میلادی به ۵۴۵ میلیون دلار برسد.حسگرهای تشخیص‌دهنده حرکات بدن که هم‌اکنون در بازار عرضه می‌شوند در دو مدل خازنی و مبتنی بر اشعه مادون قرمز به دست کاربران می‌رسند. این حسگرها می‌توانند حرکات دست و بدن را به صورت دوبعدی و سه‌بعدی شناسایی کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر