در حال خواندن
کیف پول همراه توسعه می‎یابد
0

شرکت جیرینگ برای توسعه بانکداری همراه با شرکت‌های ارایه دهنده سرویس‌های مالی همکاری می‌کند.
نود آی سی تی – علیرضا طلوع مدیر عامل جیرینگ در دسترس بودن را عنوان مهمترین ویژگی بانکداری همراه دانست و گفت: در راستای توسعه بازار خود توافقاتی با شرکت‌های ارایه دهنده سرویس‌های مالی کرده‌ایم.
وی افزود: در حال حاضر ۲۰ بانک از بسترهای نرم افزاری جیرینگ استفاده می‌کنند.
وی به معرفی سه نوع محصول کلی کیف پول همراه پرداخت و گفت: ما سه نوع محصول  داریم که یکی همبانک است که سرویس‌های اختصاصی هر بانک را دارد و وابسته به حساب بانکی و کارت‌های بانکی است، دومی  سرویس رمز یکبار مصرف (OTP) است برای دسترسی به اینترنت بانک، و سرویس دیگر پیامک اختصاصی بانکی با سه شماره اختصاصی است.
 مدیرعامل جیرینگ گفت: سیاست کیف پول همراه این است که تنها به شرکت‌های دارای مجوز بانک مرکزی Ussd ارایه کند.
وی بیان کرد: منتظر هستیم با رفع موانع بانکی  تکنولوژی‌های مختلف متمرکز روی موبایل را پیاده کنیم تا تهران و دیگر شهرهای کشورمان را تحت پوشش خدمات خود قرار دهیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر