در حال خواندن
رایتل اوراق اجاره منتشر می‌کند
0

سازمان بورس و اوراق بهادار با درخواست شرکت خدمات ارتباطی رایتل برای انتشار اوراق اجاره موافقت کرد.
نود آی سی تی – اوراق اجاره مذکور با موضوع خرید تجهیزات سایت‌های Access-Net با نرخ ۲۰ درصد به مدت ۴ سال منتشر می‌شود.
مبلغ اوراق اجاره در دست انتشار، ۳ هزار میلیارد ریال، با مقاطع پرداخت ماهانه به مبلغ  5 میلیون و ۴۰۰ هزار ریال تعیین شده است.
عامل فروش کارگزاری امین آوید، عامل پرداخت سود شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان شرکت تأمین سرمایه امین و ضامن شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، مشخص شده است.
مدت فروش اوراق نیز به مدت ۷ روز از طریق فرابورس ایران انجام می گیرد.
بر اساس این گزارش مطابق مادۀ ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقررات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطلاعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان بورس نیست.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر