در حال خواندن
کمی تا قسمتی شلوغ همراه با غبار محلی
0

صبح دیروز وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و معاونان و مدیرانش با کمی تاخیر به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آمدند تا بعد از سخنرانی‌های افتتاحیه، محمود واعظی روبان نمایشگاه را قیچی کند و تلکام امسال رسما افتتاح شود. اما واعظی، با تصمیم قبلی یا به دنبال سؤال خبرنگاران، آن چنان گرد و خاکی کرد که سالن‌های ۶ تا ۹ نمایشگاه را یکسره غبار محلی فرا گرفت.
وزیری که با توپ پر آمد
محمود واعظی سخنان افتتاحی‌اش را به موضوع مخابرات و لزوم قرار گرفتن سیم مسی در تملک و کنترل دولت اختصاص داد. اما در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره صدور قبوض علی‌الحساب مخابرات و همراه اول، آن‌چنان برآشفت که هم مخابرات و همراه اول را نوازش کلامی داد و هم با یکی از خبرنگاران کمی تند صحبت کرد.
وزیر ارتباطات پس از افتتاح هم راهش را کج کرد و یک راست به سالن ایرانسل رفت.
 
کام تلخ تلکام
به هر حال موضع‌گیری وزیر ارتباطات، سر صبح کام اصحاب سالن‌های ۶ و ۷ تلکام را تلخ کرد. مدیران مخابراتی البته تا انتها با وزیر همراه ماندند و حتی به پیشواز او آمدند. اما مشخص بود که سخنان وزیر چندان به مذاق‌شان خوش نیامده و انتظار داشتند در نمایشگاه تلکام که به نوعی “جشن دورهمی” تلکامی‌هاست، وزیر مهربانانه‌تر سخن می‌گفت و بساط بزم را به هم نمی‌زد.
 
شلوغ، اما نه خیلی شلوغ
به گزارش فناوران، تلکام ۲۰۱۳ امسال از روز نیمه تعطیل (پنج‌شنبه) شروع شده و در روز جمعه ادامه می‌یابد. همچنان که انتظار می‌رفت روز افتتاح نمایشگاه، روزی نسبتا شلوغ بود. هم زمانی تلکام با نمایشگاه فرش که در بخش غربی محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برپا بود، باعث شد که نمایشگاه بیش از آنچه بود شلوغ به نظر برسد. پارکینگ نمایشگاه هم از همان ساعت‌های ابتدایی صبح کاملا پر بود و به روی مراجعه کنندگان بسته شد. به هر حال معلوم نیست کی مشکل پارک و شلوغی خیابان‌های اطراف نمایشگاه حل می‌شود. امید می‌رود که امروز (جمعه) بازدیدکنندگان بیشتری به سالن‌های تلکام مراجعه کنند.
 
 
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر