در حال خواندن
باریک‌ترین گوشی دنیا با «همراه اول» همراه شد
0

گوشی هوشمند p6 شرکت هوواوی که عنوان باریکترین گوشی دنیا را از آن خود کرده در قالب قراردادی با همراه اول به صورت انحصاری وارد بازار ایران شد.
نود آی سی تی – وحید صدوقی دیروز در مراسم معرفی قرارداد باندلینگ سیم‌کارت‌های این شرکت با گوشی P6 هوواوی که در نمایشگاه تلکام برگزار شد، گفت: تصمیم داریم این گوشی را در مرحله اول با سیم‌کارت‌های همراه اول به صورت باندلینگ عرضه کنیم و پس از آن به منظور جذب مشترکانی که دوست دارند تجربه استفاده از گوشی هوشمند داشته باشند، به صورت قراردادی مشخص بین اپراتور و مشترک عرضه کنیم که البته این موضوع همچنان در دست بررسی است.
وی افزود: همراه اول تنها اپراتور ارائه دهنده گوشی p6 در ایران به صورت رسمی است و سایر گوشی‌های موجود در بازار به طریق قاچاق یا مسافری وارد شده که دارای گارانتی رسمی هوواوی نیست.
وی افزود: بسته گوشی و سیم کارت اعتباری به صورت انحصاری توسط همراه اول ارائه شده و قرار است در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اپراتور اول با قیمتی مناسب به فروش برسد.
گفتنی است، اولین گوشی p6 در ایران پس از مراسم رونمایی توسط وحید صدوقی به ‌هادی ساعی هدیه شد.
           
مشخصات گوشی
گوشی هوشمند Ascend P6 هوواوی در زمان عرضه در بازارهای جهان باریکترین گوشی هوشمند دنیا بوده است. این گوشی پردازنده چهار هسته‌ای ۵/۱ گیگا هرتزی دارد. بدنه آلومینیومی براق و صفحه نمایش ۷/۴ اینچی با کیفیت بالا از ویژگی‌های دیگرP6 است. این گوشی مجهز به دوربین اصلی ۸ مگا پیکسل و دوربین دوم ۵ مگا پیکسل است.
ضخامت این گوشی فوق باریک ۱۸/۶ میلی متر و وزن آن درحدود ۱۲۰ گرم است.
سیستم عامل گوشی P6 اندروید ۴.۲.۲ است و تاکنون اپراتورهای برجسته‌ای نظیر Telefonica، Vodafone، O2 و Orange این گوشی هوشمند را به صورت باندلینگ عرضه کرده اند.
از هنگام ورود این گوشی به ایران علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند استقبال خوبی از این محصول داشته‌اند؛ ولی گوشی‌های موجود در بازار فاقد گارانتی معتبر بوده که مقرر است این گوشی با گارانتی معتبر توسط همراه اول ارائه شود.
گفتنی است، گوشی Ascend P6 هوواوی در ۱۹ اوت ۲۰۱۳، جایزه بهترین گوشی هوشمند برای مصرف کنندگان اروپایی در سال ۲۰۱۴-۲۰۱۳ را از سوی انجمن صدا و تصویر اروپا از آن خود کرده است.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر