در حال خواندن
جدیدترین مودم جیبی وایمکس مبین‌نت رونمایی شد
2

مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین‌نت روز جمعه، در دومین روز از برگزاری نمایشگاه چهاردهم تله‌کام در حضور خبرنگاران از مودم جیبی جدید این شرکت رونمایی کرد.
نود آی سی تی – مودم جیبی وایمکس مبین‌نت قابلیت اتصال دوگانه از طریق فناوری وایمکس و GPRS از طریق شبکه‌ موبایل را دارد. به این ترتیب مشترکان وایمکس مبین‌نت گذشته‌ از استفاده‌ عادی از مودم جیبی در مناطق تحت پوشش وایمکس مبین‌نت، می‌توانند در مکان‌هایی که پوشش شبکه‌ موبایل در آنجا وجود دارد، از این مودم برای وصل شدن به اینترنت استفاده کنند.
این مودم یک کلید انتخاب دارد که امکان انتخاب اتصال به شبکه‌ وایمکس یا شبکه‌ موبایل (GPRS) را به مشترک می‌دهد و از قابلیت نصب سیم‌کارت دیتا برخوردار است.
ناصر حسین اصفهانی، مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین‌نت در مراسم رونمایی از این محصول جدید گفت: این مودم که نخستین بار در ایران طراحی شده است، می‌تواند هم‌زمان با فناوری وایمکس و موبایل کار کند.
اصفهانی، افزود: با استفاده از این مودم جیبی مشترکان مبین‌نت می‌توانند در محل‌هایی که پوشش شبکه‌ وایمکس وجود ندارد، از امکانات اپراتورهای تلفن همراه برای اتصال به اینترنت استفاده کند.
وی افزود: مودم جیبی وایمکس مبین‌نت با قابلیت ارتباط با شبکه‌های تلفن همراه طراحی شده و پشت این مودم محل نصب سیم کارت وجود دارد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین‌نت گفت: دارندگان این مودم می‌توانند از خدمات تمام اپراتورهای تلفن همراه کشور که خدمات GPRS (اینترنت روی موبایل) ارائه می‌کنند نیز استفاده کنند.
 
مشکلات مرکز تماس مبین‌نت رفع می‌شود
مدیرعامل مبین‌نت گفت: برای رفع چالش مشکلات مرکز تماس مبین‌نت، برنامه‌ریزی‌هایی در نظر گرفته شده تا این مراکز و تعداد نیروهای آن ارتقاء یابد که در حال حاضر هم بخشی از این موضوع محقق شده است.
وی افزود: وضعیت صف‌های انتظار ما نسبت به گذشته بهبود یافته و مدت انتظار کاهش یافته است.
مدیرعامل مبین‌نت گفت: ممکن است گاهی خط‌های تلفنی که برای ارتباط در نظر گرفته شده است دچار مشکل شوند که این موضوع به معنای کیفیت پایین پاسخگویی شرکت نیست.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۸-۲۰ در ۰۷:۰۹

    با سلام اول بفرمایید قیمت چنداست بعدمنطقه پیروزی نبردشمالی آنتن میدهد
    باتشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۰-۰۸ در ۱۲:۲۷

    بسم تعالی
    دوستان خواهشا نخرید که پشیمون میشید.داخل ساختمان اصلا جواب دهی نداره.بسیار آنتن دهی ضعیفی داره.

ارسال یک نظر