در حال خواندن
پایش و کنترل بازار را با جدیت دنبال می کنیم
0

به گفته معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پایش و کنترل بازار در طول یک سال گذشته با جدیت در این معاونت دنبال شده است.
نود آی سی تی – حسن رضوانی با بیان این مطلب گفت: مهندسی مجدد و تدوین نسخه دوم الگوی جامع ارزیابی اپراتورها و طراحی سامانه سنجش رضایت مندی کاربران و طراحی داشبورد مدیریتی نظارتی از مهم ترین اقدامات معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده است.
وی افزود: در سال گذشته، بیش از یک هزار و پانصد، بازرسی از راه نزدیک توسط مناطق هفت گانه سازمان با مراجعه به محل اپراتورها در سراسر کشور و کنترل تعهدات آنها انجام شد که منجر به شناسایی ۵۷۷ تخلف شد.
وی ادامه داد: ۱۰۷۳ فقره شکایات به صورت مکتوب و از طریق سایت دریافت شد که به بیش از ۹۰ درصد این شکایات رسیدگی شده و مابقی در حال رسیدگی است.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: دسترسی بر خط به اپراتورهای وایمکس، SAP، PAP، و TCI نیز از مهم ترین فعالیت های معاونت نظارت در حوزه سرویس های فناوری اطلاعات در یک سال گذشته بوده است.
وی ارزیابی و رتبه بندی اپراتورهای ارایه دهنده خدمات باند پهن ADSL و خدمات ماهواره ای SAP را از دیگر برنامه های اجرا شده در سال ۹۱ توسط این معاونت عنوان کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر