در حال خواندن
همراه‌اول نشان کیفیت برتر ایران گرفت
0

در اولین جشنواره نشان کیفیت برتر ایران، از همراه اول با اهداء لوح و تندیس تقدیر شد.
نود آی سی تی – در مراسمی که عصر روز شنبه ۱۵ تیرماه با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، انجمن علمی کیفیت ایران(IRSQ) و انجمن مدیریت ایران در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، در بخش برترین های کیفیت ایران، همراه اول لوح و تندیس ویژه این جشنواره را دریافت کرد.
در بخشی از تقدیرنامه این جشنواره خطاب به مهندس صدوقی مدیرعامل همراه اول آمده است: «به یقیین توانمندی و برخورد هوشمندانه جنابعالی در جهت پیشبرد اهداف کمی و کیفی موجب رشد و شکوفایی بیش از پیش آن واحد فعال و خوش نام گردیده؛ و به امید اینکه همچون گذشته، از این اصل پایدار پاسداری و مراقبت فرمایید».

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر