در حال خواندن
وزیر ارتباطات: با همکاری جیرینگ و رگولاتوری مشکلات قوانین کیف پول همراه را حل می‌کنیم
0

وزیر ارتباطات در حاشیه نمایشگاه تلکام در خصوص پیگیری مشکلات تدوین قوانین در حوزه کیف پول الکترونیکی گفت: شرکت جیرینگ با توجه به فعالیت هایی که در این زمینه انجام داده با سازمان تنطیم مقررات به منظور تدوین قوانین جلساتی را برگزار کنند تا موضوع را به عنوان یک بسته پیشنهادی در هیات دولت مطرح کنیم.
نود آی سی تی – پانزدهمین نمایشگاه ایران تلکام امسال نیز با حضور وزیر ارتباطات، معاونان و مدیران ارشد مخابراتی افتتاح شد.محمود واعظی وزیر ارتباطات پس از افتتاح نمایشگاه تلکام همچون سنوات گذشته از غرفه های حاضر در این نمایشگاه بازید کرد.در حاشیه این دیدار علیرضا طلوع مدیرعامل شرکت جیرینگ با ارایه توضیحاتی در خصوص مشکلات پیش روی کیف پول همراه از وزیر ارتباطات خواست تا ایشان نیز در این زمینه از فعالیت های جیرینگ و سرمایه گذاری انجام شده در این حوزه حمایت کنند.وزیر ارتباطات نیز با استقبال از این موضوع گفت: به منظور تسریع در انجام موارد مورد نظر جیرینگ جلساتی را با سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی داشته باشد.واعظی گفت: برای این موضوع باید هماهنگی های لازم در حوزه تدوین قوانین با سازمان رگولاتوری انجام شود تا پس از مشخص شدن تمامی موضوعات قانونی بنده بتوانم در هیات دولت موضوع را طرح و مشلات پیش رو را حل کنم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر