در حال خواندن
سهمی که ۴ هزار تومان گران شد
0

در معاملات هفته گذشته بازار سهام در گروه شرکت‌های پالایشی برخی نمادها با صف خرید روبرو و گرانترین سهم بازار نیز حدود ۴ هزار تومان دیگر گران شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز پالایش نفت تهران به عنوان گرانترین سهم بازار با افزایش ۵ درصدی حدود ۴ هزار تومان دیگر گران شد و به حدود ۸۴ هزار و ۶۷۷ تومان رسید. این سهم در جریان معاملات امروز بازار سهام با صف خرید سنگین روبرو شده است.
تا لحظه تنظیم این گزارش، در گروه‌ شرکت‌های پالایشی، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) نیز با افزایش قیمت به محدوده ۱۲۵۱ تومان رسیده است؛ روند عرضه و تقاضا در این سهم نسبت به پالایش نفت تهران متعادل‌تر است و حجم معاملات بیشتری را به خود اختصاص داده است.
در این گروه پالایش نفت تبریز روند مخالفی را طی می‌کند و با کاهش قیمت و برتری فروش نسبت به عرضه در قیمت‌های متعادل‌تری خرید وفروش می‌شود، این سهم در آخرین معامله ۲۵۲۵ تومان ارزش‌گذاری شده است.
بنابراین گزارش، به دنبال کاهش نگرانی‌ها از تنش‌های بین‌المللی، بازار سهام در نماد برخی شرکت‌های آینده‌دار با صف خرید روبه رو شد و همین امر موجب تغییر مثبت شاخص بازار سهام شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر