در حال خواندن
واگذاری شماره‌های رند رایتل کلاهبرداری است
0

اپراتور رایتل در شرایط حاضر هیچ برنامه‌ای برای واگذاری شماره‌های انتخابی و مشابه با سایر خطوط اپراتورهای تلفن همراه فعال در کشور که در اختیار مشترک است، ندارد.
نود آی سی تی – شاهین آرپناهی، مدیر روابط عمومی و برندینگ رایتل  در خصوص این اقدام که طی روزهای اخیر افرادی با تماس تلفنی با دارندگان خطوط همراه اول کد (۱) و برخی خطوط رند، اعلام می‌کنند که مشابه این تلفن را در رایتل در اختیار دارند، گفت: این اقدام کلاهبرداری بوده ومشترکان نباید اجازه بدهند که از آنها سواستفاده انجام شود.
وی افزود: در شرایط حاضر رایتل هیچ برنامه‌ای برای واگذاری شماره‌های انتخابی خود ندارد و چنانچه قصد انجام چنین کاری را داشته باشد به صورت رسمی از سوی خود اپراتور اعلام خواهد شد.
به گزارش موبنا، آرپناهی گفت: در صورتی که چنین افراد سواستفاده‌گری با مشترکان تماس گرفتند و پیشنهاد واگذاری شماره‌های انتخابی رایتل را به آنها دادند، شماره  و آدرس آنها را گرفته از طریق سایت و یا شماره ۲۹۲۰ به  این اپراتور اعلام کنند تا به صورت رسمی این موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر