در حال خواندن
خدمات ایرانسل در آبدانان قطع شد
0

آبدانان، ایلام- اپراتور چند ملیتی ام تی ان ایرانسل، ارتباط ۶۵ هزار شهروند آبدانانی را بطور کامل قطع کرده و پاسخگوی شکایت‌های مشترکان این شبکه هم نیست.
نود آی سی تی – مدت یک هفته است که شبکه ارتباطی تلفن‌های اپراتور ایرانی – خارجی ایرانسل – ام تی ان در آبدانان واقع در استان ایلام قطع شده و امکان هیچ گونه ارتباطی در این شهرستان با سیم‌کارت‌های این اپراتور وجود ندارد.
این موضوع، زمینه گله‌مندی و نارضایتی مشترکان و کاربران شبکه این اپراتور چند ملیتی در آبدانان را فراهم کرده است.
علی شیخی، یکی از مشترکان ایرانسل – ام تی ان ، می‌گوید: بیش از یک هفته است که خطوط این شبکه مخابراتی در آبدانان به طور کامل قطع شده و امکان هرگونه ارتباط وجود ندارد و تاکنون با وجود مراجعه‌های مکرر هیچ کس جوابگو نیست.
حمید حسینی، یک شهروند ایلامی نیز با بیان اینکه وی که دارای سیم‌کارت اپراتور همراه اول است هم بدلیل قطع خدمات ام تی ان ایرانسل در آبدانان امکان تماس با بستگانش را از دست داده و کسی نیز در دستگاه‌های ذی ربط پاسخگوی حقوق شهروندان در این زمینه نیست.
محمدعلی احمدی، دیگر مشترک تلفن همراه ایرانسل – ام تی ان ، در آبدانان نیز گفت: متاسفانه در این شهرستان هیچ کس حاضر به پاسخگویی در مورد قطع ارتباط خطوط ایرانسل نیست و مردم همچنان به دنبال پیدا کردن متولیان این حوزه هستند؛ اما تاکنون موفق به یافتن آن نشده‌اند.
محمد بیش بهار، سرپرست فرمانداری آبدانان نیز در این خصوص گفت: تماس‌ها و مکاتبه‌های زیادی با استانداری ایلام انجام گرفته و با جدیت برای رفع این مشکل تلاش خواهد شد.
وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون متولی اصلی خدمات تلفن ایرانسل در استان ایلام پیدا نشده است.
عباس نوری، مسوول اداره مخابرات آبدانان نیز با تایید این مشکل گفت: سامانه تلفن ایرانسل هیچ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد و از سوی بخش خصوصی اداره می‌شود.
به گزارش ایرنا، به هر حال؛ این مو ضوع، باعث ایجاد خلا در روند زندگی عادی جمع زیادی از مردم شهرستان آبدانان شده و مردم به شدت از این وضعیت ناخرسندند. آبدانان در فاصله ۱۸۵ کیلومتری شرق شهر ایلام نزدیک ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر