در حال خواندن
کیفیت مکالمات راه دور بهتر می‌شود
0

پروژه ارتقاء شبکه مدیریت سوئیچینگ کشوری (ISMN) توسط شرکت ارتباطات زیرساخت اجرایی شد.
نود آی سی تی  – حسین معدنی پور مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: این شرکت در قرارداد جدید نگهداری تجهیزات شبکه مخابرات زیرساخت کشور، بخشی از امکانات شبکه مدیریت سوئچینگ ISMN را به صورت استانی در اختیار پیمانکاران قرار داده است.
وی افزود: این اقدام با هدف بهره مندی از توان بخش خصوصی، کاهش هزینه های نگهداری و ارتقا کمی و  کیفی روش های نگهداری مراکز تلفنی بین شهری sc/pc صورت گرفته است.
مدیر پروژه بهسازی مدیریت و امنیت شبکه ارتباطات زیرساخت ادامه داد: این پروژه طی ۶ ماه، با بهره مندی از توان متخصصان داخلی و با همکاری کارشناسان این شرکت، با هدف به روزرسانی این شبکه و پوشش نیازمندی های پیمانکاران نگهداری و مراکز مدیریت شبکه متمرکز تهران، طراحی و به مرحله اجرا رسیده است.
مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: با تکمیل این پروژه تا پایان سال جاری، علاوه بر ارتقا و به روزرسانی امکانات مدیریت متمرکز مراکز کنترل این شرکت، پیمانکاران از قابلیت های جدید مدیریت شبکه در مراکز استانی بهره خواهند برد.
وی تاکید کرد: بهبود سرعت انتقال داده در شبکه مدیریت با افزایش پهنای باند DCN ، پوشش یکپارچه شبکه مدیریت سوئیچ کشوری، مراکز  بین الملل و مراکز جدید شبکه از دیگر مزایای این طرح است.
معدنی پور گفت: تامین امکانات مدیریت شبکه برای استانهایی که فاقد تجهیزات کنترلی هستند از دیگر مزایای این طرح برای پیمانکاران نگهداری است و در نهایت مکالمات راه دور و بین‌الملل از لحاظ کمی و کیفی کشور بهبود می یابد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر