در حال خواندن
نسل جدید هارد در خدمت افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی ابزارهای موبایل
0

هارد‌های وای‌فای به دلیل قابلیت اشتراک‌گذاری با مقبولیت همراه شده‌اند؛ زیرا ظرفیت ذخیره‌سازی ابزارهای همراه را افزایش می‌دهند و به کاربر اجازه می‌دهد عکس‌، ترک‌ موسیقی و فیلم با دیگران به اشتراک بگذارید.
نود آی سی تی – در پی مقبولیت قابلیت اشتراک‌گذاری در هارد‌های وای‌فای، تمایل شرکت‌های تولید هارد نیز به سمت تولید این محصولات افزایش یافته‌ است.
به تازگی نیز شرکت تایوانی پی‌کیو‌آی یک هارد وای فای تولید کرده که ظرفیت ذخیره‌سازی ابزارهای همراه از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت و دیگر ابزارهای موبایل را افزایش می‌‌دهد.
این محصول Air Bank نام دارد و امکان سینک کردن (یکسان‌سازی) داده‌ها با ۵ ابزار الکترونیکی را برای کاربر فراهم می‌کند.
کاربر می‌تواند عکس‌، ترک‌ موسیقی و فیلم با دیگران به اشتراک بگذارید و فیلم‌های دلخواه خود را از روی هارد روی ابزار همراه خود بدون وقفه مشاهده کند.
برای استفاده از این ابزار، باید اپلیکیشن ایربانک به نام PQI Air Bank+ روی ابزار الکترونیکی مورد استفاده کاربر نصب شود تا ارتباط هارد و ابزار همراه برقرار شود.
این اپلیکیشن از دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر