در حال خواندن
پیش‌بینی درآمد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی از واردات موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار
0

بر اساس بخش دوم لایحه بودجه سال جاری، پیش‌بینی دولت از درآمد حاصل از حقوق ورودی موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

بر اساس بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، پیش‌بینی شده که دولت در سال جاری از حقوق ورودی واردات گوشی‌های موبایل ساخته شده خارجی با قیمت بیش از ۶۰۰ دلار حدود ۲۰۴۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

این رقم در بودجه سال گذشته ۱۰۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که نشان می‌دهد پیش‌بینی دولت از این درآمد در سال جاری نسبت به سال قبل دو برابر شده است.

گفتنی است در سال جاری حقوق ورودی موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار برای رویه‌های تجاری ۱۵ درصد و برای سایر رویه‌ها ۳۰ درصد تعیین شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر