در حال خواندن
معرفی نوت‌بوک‌های Ivy Bridge لنوو
2

با ورود پلات‌فورم Ivy Bridge به دنیای فناوری و غوغایی که به دنبال آن در این عرصه ایجاد کرده است، تمام برندهای جهانی نوت‌بوک تصمیم به عرضه محصولات خود با این پلات‌فورم را دارند که Lenovo نیز از این امر مستثنا نیست.
نود آی سی تی – Lenovo علاوه بر اینکه نوت‌بوک‌هایی با آخرین پلات‌فورم را عرضه می‌کند، سعی کرده کیفیت محصولات خود را بیش از پیش بهبود دهد. در این راستا دوشنبه ۱۵ مه ۲۰۱۲ رسما نوت‌بوک‌های جدید ThinkPad ، IdeaPad Ultrabook ، IdeaPad multimedia خود را معرفی کرد. 
تغییرات اساسی که در این نوت‌بوک‌ها ایجاد شده به قرار زیر است. تمام سری‌های جدید نوت‌بوک‌های Lenovo دارای پردازنده‌های با پلات‌فورم Ivy Bridge هستند. به‌علاوه سری‌های X، T مدل‌های جدید ThinkPad قابلیت تنظیم کیفیت تصویر HD (رزولوشن ۱۶۰۰ تا ۹۰۰ پیکسل) را دارند. نوت‌بوک‌های سری IdeaPad Y دارای آخرین تراشه‌های گرافیکی Nvidia Kepler است.
این تراشه‌ها سرعتی دوبرابر تراشه‌های گرافیکی قبلی را دارند. با این تراشه‌های گرافیکی اولترابوک‌ها نیز در آینده رقیب نوت‌بوک‌های سری گیمینگ خواهند شد.
 همچنین شاهد اولترابوک  14 اینچی ThinkPad X1 Carbon  با کیفیت وضوح ۱۶۰۰ تا ۹۰۰ پیکسل خواهیم بود. در تمام مدل‌های جدید نوع جدیدی از صفحه کلیدهای chicklet به کار رفته است که در طراحی آن بسیار دقت شده و بسیار زیباتر از قبل شده اند.
 
نوت‌بوک‌های بسیار سبک و قابل حمل
نوت‌بوک‌های ۱۲ اینچی ThinkPad X230 وX230t   ، قابل حمل، وزنی کمتر از سه پوند (حدود ۵/۱ کیلوگرم)، ماندگاری باتری ۲۴ ساعته وIPS display برای رنگ‌های بهتر و زاویه دید بهتر. X230t نسخه tablet PC قابل تبدیل است.
 
سری‌های T با اندازه متوسط
مدل‌های T430، T430s و T530 سری ThinkPad نوت‌بوک‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی باریک و سبک لنوو هستند.
 به گفته لنوو، T430s سبک‌ترین نوت‌بوک ۱۴ اینچیThinkPad ، با docking (وسیله‌ای برای ارتباط دهنده‌های گسترشی و اتصال سریع اجزا بسیاری به لپ‌تاپ) و vPro (فناوری امنیت و مدیریت نوت‌بوک) است. نوت‌بوک ۱۵ اینچی T530  با کیفیت full HD عرضه شده است. کابران می‌توانند این نوت‌بوک‌ها را در سفرهای طولانی استفاده کنند و هیچ نگرانی درمورد تمام شدن باتری نوت‌بوک نخواهید داشت.
 
نوت‌بوک‌هایی با قدرت پردازش گرافیکی بالا
W530  از سری تینک‌پد لنوو نوت‌بوک‌های بسیار قدرتمند، از برنامه‌های گرافیکی که نیاز به پردازش گرافیکی قدرتمندی دارند، پشتیبانی می‌کنند. W530 دارای پردازنده‌ای از نوع quad-core Ivy Bridge، تراشه گرافیکی Nvidia Quadro، کیفیت تصویر full 1080p HD است و به خوبی برنامه‌های گرافیکی مانند CAD و مدل سازی ۳D را اجرا می‌کند.
 
اولترابوک‌های اداری
ThinkPad X1 Carbon به عنوان سریع‌ترین اولترابوک ۱۴ اینچی شناخته شده است، وزنی کمتر از ۳ پوند (۵/۱کیلوگرم) دارد. صفحه‌نمایشی با وضوح ۱۶۰۰ تا ۹۰۰ پیکسل، دارای صفحه‌نمایش پشت نوردار است و ضخامت ۷۱/۰ اینچ خصوصیات این سری است. وزن سبک این نوت‌بوک‌ها مدیون ساختار فیبر کربنی است.
 
ایده‌های لنوو برای گیمرها
Y480 و Y580 IdeaPad نوت‌بوک‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی هستند که برای گیمرها طراحی شده‌اند. تراشه گرافیکی هر دو مدل Nvidia 600 است. کیفیت صفحه نمایش Y580 ، full HD است.
 
ایده‌های تازه وارد
G480، G580 و G780 نوت‌بوک‌های جدید سری IdeaPad لنوو است که با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌شوند. نوت‌بوک‌های سری G در سه اندازه ۱۴، ۶/۱۵ و ۳/۱۷ اینچی موجود است. مموری این نوت‌بوک می‌تواند تا ۸ گیگابایت نیز افزایش یابد. ‌هارد این سیستم یک ترابایت و پردازنده آن Core i7 است و دارای تراشه گرافی Nvidia GT630M است.
 
یک سیستم چندرسانه‌ای
مدل‌های Z380، Z480 و Z580 سری IdeaPad از سری نوت‌بوک‌های مولتی مدیا هستند و به ترتیب در سایزهای ۳/۱۳، ۱۴ و ۶/۱۵ اینچ ساخته شدند. این نوت‌بوک‌ها دارای درایو Blu-ray، تنوع رنگی و پردازنده Intel Core i7 و تراشه گرافیکی Nvidia هستند.
منبع: فناوران

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر