در حال خواندن
مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت خبر داد: تامین پوشاک به‌صرفه شب عید با همکاری ۴ سکوی داخلی از دوشنبه
0

مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: پنجره واحد پویش به‌صرفه بازار پوشاک، با همکاری چهار سکو (پلتفرم) داخلی از روز دوشنبه (۱۵ اسفندماه) آغاز به‌کار خواهد کرد.

«محسن گرجی» امروز (شنبه) در نشست خبری افزود: امسال همچون سال‌های گذشته که همزمان با شب عید و ایام‌پایانی سال جشنواره‌های فروش فوق‌العاده برقرار می‌شد، این رویداد با یک نوآوری برگزار می‌شود.

وی بیان‌داشت: امسال عرضه پوشاک به‌صرفه با قیمت و کیفیت مناسب به صورت برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سطح تهران و همه استان‌ها برگزار می‌شود که در تهران در بوستان گفت‌وگو، مصلی و ارم خواهد بود.

گرجی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، در سطح اصناف پوشاک، کیف و کفش، فروشگاه‌هایی با تخفیف ۲۰ درصد و بیشتر اقدام به عرضه خواهند کرد.

وی اظهارداشت: این رویداد از ۱۵ تا ۲۶ اسفندماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت تاکید کرد: نوآوری که امسال داشتیم استفاده از سکوهای دیجیتال فروش است و با هماهنگی‌های انجام شده چهار سکوی باسلام، بانی‌مد، دیجی‌استایل و کسبینو در آن حضور خواهند داشت که هر یک با محصولات متنوعی از برندهای داخلی کار می‌کنند.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ در نظر دریم این پویش را سالی دو بار (شهریورماه در آستانه بازگشایی مدارس و اواخر هر سال) برگزار کنیم و به‌زودی طرح های فروش اقساطی و اعتباری نیز به آن اضافه خواهد شد.

گرجی اظهار داشت: افراد می‌توانند با یک گشت و گذار و جست‌وجو در فضای مجازی و پلتفرم‌های یاد شده، کالای مدنظر خود را با قیمت مناسب پیدا کنند، به‌طوری که تولیدات برخی برندها با تخفیف‌های تا ۸۰ درصدی موجود است.

مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت همچنین یادآور شد: سال گذشته تعرفه مواد اولیه تولید از چهار درصد به یک درصد کاهش یافت و برپایه تعامل انجام شده با کمیسیون صنایع مجلس، این تعرفه برای سال ۱۴۰۲ نیز بدون تغییر خواهد ماند که بهرین حمایت از تولیدکنندگان خواهد بود.

برپایه این گزارش، حذف هزینه ارسال به تمام نقاط کشور و تعویض یک بار رایگان پوشاک، از جمله شرایط عرضه محصول توسط سکوهای یاد شده است. همچنین عرضه‌کنندگان کالا در این پلتفرم‌ها، مالیات و کرایه مغازه نمی‌دهند و به همین دلیل نیازی به اخذ مجوز هم ندارند. همچنین امکان بارگذاری ویدئوی تبلیغاتی تا ۱۵ دقیقه، ارائه نظر و رتبه از سوی افراد به کسب‌وکارها، عدم پرداخت کارمزد به برخی سکوها و ارائه یک میلیون تومان اعتبار تبلیغاتی به کسب وکارها برای معرفی محصولات، از دیگر مزایایی است که برخی از این سکوها در نظر گرفته‌اند.

 

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر