در حال خواندن
نگاهی عمیق‌تر به اپلیکیشن اوانو به بهانه مرور تلکام ۲۰۲۱
0

همراه اول با شعار «همراه اول، نبض جهان دیجیتال» در بیست و دومین نمایشگاه تلکام، محصولات دیجیتال خود را به کاربران معرفی کرد؛ شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند به عنوان بازوی دیجیتال همراه اول نیز دو محصول خود با نام های همراه من و اوانو را در این نمایشگاه به علاقه مندان معرفی کرد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه ایران تلکام از ۲ دیماه آغاز و تا ۵ دیماه ۱۴۰۰ ادامه داشت. گروه ارتباطات سیار ایران امسال با شعار «همراه اول، نبض جهان دیجیتال» در این نمایشگاه حضور پررنگی داشت و شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند به عنوان بازوی دیجیتال همراه اول نیز در این نمایشگاه دو محصول خود را معرفی کرد.

اپلیکیشن های همراه من و اوانو دو محصول شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند هستند که در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام در غرفه همراه اول به علاقه مندان معرفی شد و مردم از نزدیک با امکانات و خدمات این دو اپلیکیشن کاربردی آشنا شدند.

اپلیکیشن همراه من جامع ترین محصول همراه اول است که نسخه جدید آن در شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند توسعه و تجاری سازی شده است و دارندگان سیم کارت های همراه اول می توانند نیازهای اپراتوری خود را با این اپلیکیشن برطرف کنند و در واقع این اپلیکیشن کامل ترین مرجع خدمات اپراتوری همراه اول به شمار می رود.

اما اپلیکیشن اوانو محصول نسبتا نوپای شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند بوده که با توجه به خدمات کاربردی و مهمی که به کاربران ارائه می شود می توان از آن به عنوان اپلیکیشن جامع یاد کرد.

چهار محور خدمات اوانو

خدمات کلی اپلیکیشن اوانو در چهار محور اپراتوری، مالی، فروشگاهی و سامانه هواداری به کاربران ارائه می شود و یکی از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن ارائه خدمات به دارندگان سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل است.

کاربران می توانند در اپلیکیشن اوانو نیازهای اپراتوری خود مانند پرداخت انواع قبوض، خرید بسته و شارژ اینترنت برای سیم کارت های اپراتورهای مختلف، نیازهای مالی خود همچون انجام کارت به کارت و دریافت موجودی و نیازهای فروشگاهی خود همچون خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی، پروتئینی، میوه و تره بار، صنایع دستی و کتاب را برطرف کنند.

علاوه بر این کاربران اوانو می توانند با عضویت در سامانه هواداری این اپلیکیشن بدون پرداخت هزینه اضافه و هوشمندانه از تیم فوتبال محبوب خود حمایت مالی کنند و گام مهمی در رفع مشکلات مالی تیم بردارند.

دو ویژگی مهم اوانو؛ کیف پول یکپارچه با همراه من و هدیه نقدی با هر تراکنش

استفاده از اپلیکیشن اوانو ویژگی های منحصر به فردی دارد. از جمله این ویژگی ها می توان به کیف پول یکپارچه این اپلیکیشن با اپلیکیشن همراه من اشاره کرد. بر همین اساس کاربران می توانند با شارژ کیف پول خود در یکی از این دو اپلیکیشن از خدمات هر دو اپلیکیشن بهره مند شوند.

ویژگی مهم دیگر اپلیکیشن اوانو بازگشت بخشی از مبلغ هر تراکنش به کیف پول کاربران بلافاصله پس از انجام تراکنش است. بر همین اساس کاربران با پرداخت اولین قبض خود در اوانو مبلغ ۱۹۹۹۰ ریال هدیه نقدی آنی و بدون قرعه کشی دریافت می کنند. همچنین کاربران برای قبض های آتی خود مبلغ ۵۰۰ ریال هدیه نقدی دریافت می کنند.

همچنین با خرید هر بسته اینترنت در اوانو ۲.۵ درصد از مبلغ پرداخت شده و با خرید هر شارژ سیم کارت ۲ درصد از مبلغ پرداخت شده به عنوان هدیه نقدی و بدون قرعه کشی بلافاصله پس از انجام تراکنش به کیف پول کاربران و اوانو واریز می گردد.

همچنین اولین دریافت موجودی در اوانو ۵۰۰ ریال و دریافت موجودی های آتی نیز ۱۰۰ ریال هدیه نقدی به همراه دارد که بلافاصله پس از انجام تراکنش به کیف پول کاربران واریز می گردد.

این هدیه های نقدی برای تراکنش کارت به کارت نیز وجود دارد و اولین تراکنش کارت به کارت در اوانو هدیه نقدی و آنی ۵۰۰۰ ریالی به همراه دارد و کاربران با کارت به کارت های آتی خود مبلع ۱۰۰۰ ریال هدیه نقدی دریافت می کنند.

حمایت بدون هزینه از تیم محبوب خود!

سامانه هواداری تیم های استقلال و پرسپولیس جدیدترین سرویس اپلیکیشن اوانو است که در این سامانه هواداران می توانند بدون پرداخت هزینه اضافه از تیم محبوب خود حمایت کنند. این حمایت هوشمندانه به این صورت است که هواداران با عضویت در سامانه هواداری، تیم محبوب خود را انتخاب می کنند و پس از آن با انجام هر تراکنش هدیه نقدی آن تراکنش که پیش تر به آن اشاره شده بود مستقیما به کیف پول باشگاه واریز می گردد.

به این ترتیب کاربران علاوه بر رفع نیازهای خود و انجام تراکنش های روزمره، بدون پرداخت هزینه اضافه از تیم محبوب خود حمایت می کنند. گفتنی است تا کنون بیش از ۸۴۰ هزار نفر عضو سامانه هواداری شده و بدون پرداخت هزینه اضافه، با انجام هر تراکنش از تیم محبوب خود حمایت می کنند.

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر