در حال خواندن
مدیرعامل رایتل: احتمال بروز خطا در صورتحساب مشترکان وجود دارد
0

نود آی سی تی: در سال اول آغاز به کار اپراتور سوم با توجه به اینکه فروشندگان چینی تجهیزات نسل سوم به رایتل سیستم بیلینگ (صورت حساب گیری) نداده بود به همین علت مشترکان یک سال به صورت رایگان از شبکه اپراتور سوم استفاده کردند.
و نهایتا رایتل پس از یک سال پیگیری مداوم توانست سیستم بیلینگ خود را فعال کند. حال با این حساب و اینکه مدیرعامل فعلی رایتل از احتمال بروز مشکل در سیستم صورتحساب گیری صحبت می کند بهتر نیست که مسوولان رگولاتوری در این زمینه وارد عمل شوند و موضوع را با دقت بررسی کنند.
توضیحات مدیر عامل رایتل درباره اشتباه در محاسبه
هزینه‌ها

شماری مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه نسبت به رقمی
که در قبض‌های آن‌ها ثبت شده و یا مدت زمانی که شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری آن‌ها به
پایان می‌رسد گلایه‌هایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،
در این میان برخی از مشترکان خطوط اعتباری رایتل از این مساله گلایه دارند که در برخی
موارد شارژ آنها حتی در کمتر از ۲۴ ساعت به پایان می‌رسد؛ در میان مشترکان دائمی اپراتور
سوم نیز گاه برخی افراد از رقم بالای قبض‌های خود گلایه کرده و از این نکته می گویند
که با وجود آن که بسته‌های بی‌نهایت اپراتور سوم را خریداری کرده‌اند همچنان با قبض‌هایی
با رقم‌های بالا مواجه می‌شوند.

در این زمینه پیگیری‌های ایسنا از مسوولان سازمان
تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی گویای این بود که در محاسبات این اپراتور خطایی صورت
نمی‌گیرد اما در کل هزینه‌های استفاده از اینترنت نسل سوم بالاست و بخشی از اعتراض‌های
کاربران ازاین مساله ناشی می شود.

پیش از این مدیر عامل قبلی اپراتور سوم در پاسخ
به سوال ایسنا مبنی بر گرانی تعرفه‌های رایتل این گونه گفته بود که با توجه به بالا
بودن سرعت اینترنت رایتل افراد در حین استفاده جذب سرعت بالای آن می‌شوند و فراموش
می‌کنند چه حجمی مصرف کرده‌اند.

اما این روزها مدیر عامل جدید نظری متفاوت در این
زمینه دارد.

مجید صدری در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال
که بروز اشتباه در محاسبه قبوض رایتل را تایید می‌کند یا خیر؟ اظهار کرد: هر سیستم
گاه با اشتباهاتی مواجه می‌شود اما اگر کاربری با چنین مشکلی مواجه شد می تواند مساله
را به ما انعکاس دهد تا ما آن را پیگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این میان اگر اجحافی صورت گرفته
باشد و هزینه‌ای به صورت اضافه از کاربران دریافت شده باشد قطعا آن هزینه به کاربر
بازگردانده خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر