در حال خواندن
مخابرات تعرفه تلفن ثابت را دو بار افزایش داد
0

به گفته معاون رگولاتوری، قرار بود دستورالعمل کاهش طول پالس مکالمه شش ماه توسط مخابرات اجرا و سپس تاثیر این اقدام بر قیمت‌ها بررسی شود؛ اما مخابرات در حین اجرای این مصوبه، مجوز افزایش تعرفه شورای رقابت را نیز اجرا کرد.
نود آی سی تی – لطف‌الله سبوحی با بیان این مطلب گفت: در سال ۹۱ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با توجه به ادله شرکت مخابرات ایران مبنی بر افزایش قیمت‌ تمام شده خدمات مخابراتی، با کاهش طول پالس مکالمه موافقت کرد.
معاون صدور پروانه و بررسی‌های فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: به این ترتیب با کاهش طول پالس، مدت زمان مکالمات براساس تعداد پالس‌ها بیشتر شد و در نتیجه تعرفه‌ مکالمات درصدی افزایش یافت.
وی ادامه داد: در آن زمان مقرر شد تعرفه به مدت شش ماه اجرایی شود و پس از پایان شش ماه گزارش داده شود که این مصوبه چه تاثیری بر قیمت‌ها داشته است؛ زیرا همواره تغییر قیمت در رفتار ترافیکی مشترکان اثرگذار است.
سبوحی افزود: امروز و در حالی که بیش  از شش ماه از اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات برای کاهش طول پالس می‌گذرد، مشکلی که وجود دارد این است که شرکت مخابرات دستورالعمل شورای رقابت را برای افزایش تعرفه اجرا کرده است.
به گزارش فارس، وی افزود: اکنون باید راه‌حل این موضوع را پیدا کنیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر