در حال خواندن
آوات برترین تامین‌کننده نوت‌بوک‌های ایسوس
0

شرکت آوات ارایه کننده خدمات و توزیع کننده نوت بوک، تبلت و موبایل عنوان توزیع کننده برتر محصولات ایسوس در سال ۲۰۱۲ را از آن خود کرد.
نود آی سی تی – هفته گذشته شرکت آوات در گردهمایی خانواده ایسوس توانست دو تندیس Pegasus این کمپانی را از آن خود کند و بالاتر از دیگر شرکا در بخش توزیع و تامین نوت بوک بایستد.
شرکت آوات برای نخستین بار درسال ۲۰۱۰ جایزه بیشترین فروش محصولات سری G.U.N ایسوس را دریافت کرد و امسال نیز دوباره توانست این مقام را کسب کند.
همچنین این شرکت در چهارمین جشنواره ستاره های فناوری ایران، در بین توزیع کنندگان نوت بوک در ایران بیشترین رشد را از آن خود کرد و به سبب دست یابی به نرخ رشدبالا و عرضه محصولات نوین همگام باروندهای جهانی،جایزه شتاب را در بخش ارایه کنندگان کامپیوترهای کامل این جشنواره دریافت کرد.
شرکت آوات در سال ۹۱ نخستین تبلت ها و نوت بوک های لمسی ویندوز هشت را روانه بازار کرد  و به تازگی پدفون دو ایسوس را نیز به سبد کالای خود اضافه کرد و وارد بازار موبایل شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر