در حال خواندن
لپ‌تاپ ۱۰ میلیون تومانی مخصوص گیمرها
0

ام اس آی جدیدترین لپ‌تاپ مخصوص گیم را به بازار داخلی عرضه کرد.
فناوران- لپ‌تاپ گیمینگ جدید MSI که GT70 نام دارد با صفحه‌نمایش بزرگ ۳/۱۷ اینچی که از نوع ضدبازتابش نور است در کنار قابلیت‌های فنی بالا گزینه‌ای مناسب برای گیمرهاست.
این لپ‌تاپ به پردازنده نسل چهارم CORE I7 اینتل با سرعت ۴/۲ گیگاهرتز  مجهز است که تا ۴/۳ گیگاهرتز قابل ارتقاست. در کنار این، برخورداری از گیگابایت رم، ‌هارددیسک یک ترابایتی در کنار سه‌هارددیسک ۱۲۸ گیگابایتی SSD از GT70   یک لپ‌تاپ پرتوان می‌سازد. علاقه‌مندان بازی‌های کامپیوتری همچنین بدانند که کارت گرافیک این لپ‌تاپ گیمینگ هم مدلNVIDIA GTX 780M با چهار گیگابایت رم گرافیکی DDR5 است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۳/۱۷ اینچی و از نوع ضد بازتابش نور است.
لپ‌تاپ گران‌قیمت و ویندوز هشتی GT70 دارای درگاه‌های ارتباطی WI-FI، G-LAN، بلوتوث، USB 3.0 و وای دای است. از لحاظ ورودی و خروجی هم این نوت‌بوک به پورت‌های D-SUB،E- SATA و HDMI مجهز است.
این نوت‌بوک  که ۹/۳ کیلوگرم وزن دارد با قیمتی در حدود ۱۰ میلیون و ۴۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر