در حال خواندن
قیمت استفاده یک ساعت اینترنت ۳۸۰۰ تومان تعیین شد
0

به گفته یک ارایه‌دهنده خدمات حضوری اینترنت، نرخ نامه ارایه شده از سوی اتحادیه فناوران رایانه برای اعضا قابل قبول است اما مشتریان آن را پرهزینه می دانند.
نود آی سی تی – علی محمودی با بیان این مطلب گفت: اجرای نرخ رسمی اتحادیه فناوران رایانه اعتراضات مردم را به دنبال دارد و باعث کاهش تعداد مشتری می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر نرخ استفاده از اینترنت ساعتی ۳۸۰۰ تومان است که با وجود دریافت ساعتی ۳۰۰۰ تومان مشتریان ناراضی هستند و از سویی دیگر هزینه‌های سنگین بابت دریافت اینترنت از شرکت‌های خصوصی پرداخت می‌شود که به دلایل مختلف نارضایتی مشتریان را در پی دارد.
او گفت: در قرارداد اینترنت خریداری شده از شرکت ارایه دهنده آمده است اشتراک خدمات یک به چهار است که در واقعیت یک به شش یا یک به هشت است و در زمان کاهش سرعت مشتریان کافی نت‌داران را دروغ‌گو و متقلب می‌دانند.
این ارایه دهنده خدمات حضوری اینترنت افزود: هر چند وقت یک بار شرکت‌های ارایه دهنده اینتنرنت بدون هیچ دلیلی افزایش نرخ بستر اینترنت یا حجم اینترنت را برروی فاکتورهای خود لحاظ می‌کنند.
او بیان کرد: مشکل دیگری که کافی‌نت‌داران با آن مواجه هستند کاهش سرعت و قطع دایمی اینترنت در زمان‌های خاصی است که باعث کسادی کار و تعطیلی مغازه می‌شود، زیرا بستر اصلی کسب درآمد کافی‌نت اینترنت است.
به گزارش ایسنا، محمودی عنوان کرد: هزینه‌های جانبی مانند شارژ کارتریج سه برابر شده و در کنار آن بسته ۵۰۰ برگی کاغذ آچار ۱۵ هزار تومان، هر سی‌دی به صورت عمده ۲۹۰ تومان و هر دی‌وی‌دی ۵۰۰ تومان خریداری می‌شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر