در حال خواندن
رایتل می‌ماند یا می‌رود؟
0

در خبرها آمده بود میزان استقبال از سیم‌کارت‌های رایتل رو به کاهش است. این اتفاق اگرچه قطعی بود اما تصور این که بازار و خریداران به سرعت نسبت به اعطای مجوز نسل ۳ و بالاتر به دو اپراتور اصلی کشور واکنش نشان دهند کمی دور از ذهن بود.
به هر تقدیر دو اپراتور دیگر در سراسر کشور دارای دفاتری هستند که به ارایه خدمات به مردم می‌پردازند. همراه اول با بیست سال فعالیت حالا تعداد زیادی نمایندگی در اقصا نقاط کشور دارد که به عنوان عاملیت این اپراتور مشکلات کاربران را حل می‌کنند.حال آنکه رایتل هنوز قصد دارد خود در سراسر کشور سیم‌کارت‌هایش بفروشد و هنوز هم دفاتری به نام این اپراتور بنا نشده است. به هر حال تنها مزیت این اپراتور ارایه خدمات نسل بالاتر بود که حالا این مزیت به پایان رسیده و معلوم نیست رایتل امکان ادامه حضور در این فضای رقابتی جدید را خواهد داشت یا همچون تالیا به حاشیه‌ای رفته و به آهستگی به فراموشی سپرده می‌شود.(منبع: موبنا)

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر