در حال خواندن
فقط تا پایان فروردین ماه صبر می‌کنیم
0

رییس شورای رقابت درباره‌ تعرفه مکالمه با سیم‌کارت‌های رایتل گفت: تا اواخر فروردین‌ماه سال ۹۱ صبر می‌کنیم و پس از آن درباره تعرفه مکالمات رایتل و موارد دیگر که نسبت به مصوبات شورای رقابت بی‌توجهی شده اقدام کرده و اولتیماتوم خواهیم داد.
نود آی سی تی – جمشید پژویان با بیان این مطلب گفت: ما سعی می‌کنیم به دلیل ناآشنا بودن عده‌ای با قوانین با آنها تعامل کنیم و اگر این توافق صورت نگرفت، قطعا برخورد قانونی خواهیم داشت.
او با بیان اینکه همچنان انتظارمان این است که اپراتور سوم هرچه سریع‌تر پیشنهاداتش را در این زمینه به شورای رقابت ارایه دهد، گفت: گاهی شاهدیم برخی سازمان‌ها و نهادها به وظایف شورای رقابت آگاهی ندارند، بنابراین در این مواقع وظیفه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات است که با آگاهی دادن، آنها را مطلع کند.
وی افزود: زمانی که اپراتور سوم تلفن همراه تعرفه‌هایش را برای نهایی و تصویب شدن به رگولاتوری ارایه داد، این وظیفه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بود که آن‌ها را با این موضوع آشنا کرده و به آنها راهنمایی کند که کار نهایی کردن تعرفه‌ها، وظیفه شورای رقابت است.
رییس شورای رقابت پیش از این نیز تاکید کرده بود: رگولاتوری باید به وظایف فنی و تکنیکی خود بپردازد و ما نیز به وظایف خودمان و این به نفع کشور نیز خواهد بود؛ انتظار ما از رگولاتوری و سازمان‌های مشابه همکاری در این زمینه است. قوانین به ما اختیارات لازم را داده است و اگر در این زمینه اقدامی صورت نگیرد و سیم کارت‌های رایتل با تعرفه‌های مصوب رگولاتوری واگذار شوند شاید درنهایت به اقدام قانونی و قضایی مجبور شویم اما تمایل داریم که این موضوع دوستانه حل شود.
 رییس شورای رقابت گفته بود: هرگونه بخش‌نامه یا مصوبه‌ای در رابطه با تعرفه مکالمات سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه بدون تصویب شورای رقابت لغو شده و باید هر موضوع یا مصوبه‌ای در این زمینه به تایید ما رسیده و نهایی شود.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر