در حال خواندن
عکس‌های گوشی تازه اچ تی سی لو رفت
0

عکس‌های گوشی One X9 شرکت اچ تی سی که به زودی عرضه خواهد شد در اینترنت منتشر شده و گمانه زنی در مورد امکانات آن آغاز شده است.

نود فناوری – بلافاصله بعد از انتشار عکس های یادشده مقایسه این گوشی با آیفون اپل آغاز شد، زیرا One X9 از نظر ظاهری بسیار شبیه به آیفون است. قیمت این گوشی هم که ابتدا ۳۹۹ دلار اعلام شده بود به ۴۹۹ دلار افزایش یافته است.گوشی تازه اچ تی سی مدل قدرتمندتری از A9 محسوب می شود. نمایشگر ۵.۵ اینچی در مقایسه با نمایشگر ۵ اینچی گوشی قبلی و تراشه چهارهسته ای ۲.۲ گیگاهرتزی در مقایسه با تراشه ۱.۵ گیگاهرتزی قبلی از جمله مزایای آن است.از جمله دیگر امکانات One X9 می توان به دوگیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. نمایشگر ۱۰۸۰p و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو، همراه با امکان افزودن حافظه میکرواس دی اشاره کرد.پرچمدار جدید اچ تی سی ۱۵۳ میلی متر طول، ۷۵.۹ میلیمتر عرض و ۷.۹۹ میلیمتر ضخامت دارد. وزن این گوشی به ۱۷۴ گرم می رسد و لذا در مقایسه با A9 حدود ۳۱ گرم سنگین تر است. قرار است عرضه رسمی این گوشی ظرف هفته های آینده صورت بگیرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر