در حال خواندن
اضافه شدن ابزار تازه به پاورپوینت برای زیباشدن طراحی فایل‌ها
0

مایکروسافت با به روزکردن برنامه پاورپوینت ابزاری برای ایجاد تنوع در فایل‌های طراحی شده و زیباکردن آنها به این نرم افزار قدیمی افزوده است.

نود فناوری – در این نسخه به روزشده امکانات متنوعی در نظر گرفته شده که از جمله آنها می توان به Designer و Morph اشاره کرد.این دو قابلیت، انتقال هر تصویر در فایل پاورپوینت به شیوه های جدید و همین طور طراحی فایل ها با امکانات متفاوت را امکان پذیر می کند. Office Insider برای مشاهده ساده تر پیش نمایش فایل های پاورپوینت تهیه شده هم به این مجموعه اضافه شده است.مایکروسافت امیدوار است ابزار افزوده شده طراحی خودکار اسلاید و فایل های پاورپوینت را تسهیل نماید و کاربران را به استفاده گسترده تر از آفیس ترغیب کند. یکی از مزایای این ابزار امکان گرفتن و انداختن یا drag-and-drop تصاویر مختلف به داخل محیط پاورپوینت است. همچنین می توان تصاویر مورد علاقه برای استفاده در محیط پاورپوینت را تحلیل کرد تا از بهترین بخش و برش آنها برای این کار استفاده شود.ابزار Morph همچنین برای ایجاد حرکت های بصری زیبای سینمایی، تحرک بخشیدن سه بعدی به به کلمات و تصاویر و morph برای جابجاکردن زیبا و خلاقانه این تصاویر و کلمات قابل استفاده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر