در حال خواندن
گالکسی مگا ۶.۳ سامسونگ اول به AT&T داده می‌شود
0

گالکسی مگا ۶.۳ سامسونگ با نمایشگر ۶.۳ اینچی خود، در اولین گام به دست مشترکان AT&T خواهد رسید.
خبرگزاری تسنیم، انتشار عکس‌هایی از سامسونگ گالکسی مگا ۶.۳ در شبکه جهانی توئیتر مشخص شده که بدنه این گوشی از آبی تیره رنگی پوشیده شده است.
این گوشی که نمایشگر ۶.۳ اینچی با کیفیت Super Clear را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، براساس مدارکی که از کمیته ارتباطات فدرالی در زمان بررسی استانداردهای نسل چهارم آن وجود دارد، این گوشی در گام اول در اختیار اپراتور AT&T قرار خواهد گرفت.
دیگر مشخصات این نمایشگر وضوح ۷۲۰*۱۲۸۰ تصاویر است که حجم ۲۳۳ پیکسل در اینچی را نیز باید به آن افزود.
پردازنده دو هسته‌ای با قدرت پردازشی ۱.۷ گیگاهرتز نیز از تولیدات اسنپ‌دراگون ۴۰۰ است که رم ۱.۵ گیگابایتی را بر روی این نسخه به خود اختصاص داده است.
حافظه این گوشی نیز به صورت پیش‌فرض ۸ گیگابایت است که ظرفیت حافظه جانبی ۶۴ گیگابایتی را نیز برای خود لحاظ کرده است.
دو دوربین ۸ و ۱.۹ مگاپیکسلی نیز بر روی این گوشی قرار دارد و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی قدرت تمامی درگاه‌های ارتباطی و رابط کاربری را تأمین می‌کند.
سیستم عامل پیش‌فرض این گوشی اندروید ۴.۲.۲ است.
با تمامی این اوصاف خبری از زمان عرضه و قیمت این محصول در دست نیست.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر