در حال خواندن
طرح فروش اقساطی مودم وایمکس آغاز شد
10

شرکت خدمات اول مبین در چند سال گذشته با ارایه خدمات نوین ارتباطی و ارایه تمامی خدمات مشترکان تلفن همراه به صورت غیرحضوری تا ساعت ۲۳ شب و حتی در ایام تعطیل به مشترکان همراه اول توانسته است در این عرصه پیشگام باشد. ناصر قدیرکاشانی، مدیرعامل جوان این شرکت سال گذشته نیز با کسب عنوان کارآفرین برتر توانست گامی دیگر در عرصه مدیریت جوان ایرانی بردارد. وی با ارایه طرح‌های جدید توانسته خدمات غیر حضوری همراه اول را متحول سازد. وی روز گذشته در نشستی خبری با بیان این مطلب که شرکت خدمات اول مبین با ارایه طرح فروش اقساطی وایمکس در کشور قصد دارد تا با توسعه استفاده از اینترنت در کشور گامی دیگری در توسعه فرهنگی اقتصادی و اجتماعی کشور بردارد. مشروح این نشست را می‌خوانید.
نود آی سی تی – به گفته مدیرعامل شرکت خدمات اول مبین با همکاری سه جانبه همراه اول، خدمات اول و مبین نت پروژه فروش  اقساطی وایمکس مبین نت ویژه مشترکان دایمی همراه اول همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی در سراسر کشور آغاز می شود.
قدیر کاشانی گفت: شرکت خدمات اول پروژه فروش  اقساطی وایمکس مبین نت ویژه مشترکان دایمی همراه اول را از هفته آینده آغاز خواهد کرد.
 
ارایه وایمکس اقساطی فقط برای مشترکان دایمی همراه اول
قدیر کاشانی افزود: کلیه مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی همراه اول  می‌توانند وایمکس مبین نت را  به صورت اقساطی  خریداری از این شرکت خریداری کنند.
وی بیان کرد: مودم این طرح رایگان است و مشترکان با ارایه مدارک مورد نیاز، از سرعت ۵۱۲  و ۲۰ گیگ ظرفیت دانلود و یک سال اشتراک که قابلیت تمدید دارد، بهره مند می‌شوند.
وی در پاسخ به این سوال که به کابران خانگی براساس قوانین کشور اینترنت بیشتر از ۱۲۸ کیلو بایت قابل ارایه نیست گفت: هدف گذاری ما در این طرح بر روی دانشجویان و شرکت‌های تجاری است که براساس قوانین کشور ۳۰ دسته از افراد با ارایه مدارک لازم می‌توانند از این طرح استفاده کنند.
قدیرکاشانی گفت:  همچنین استفاده از این طرح از   ساعت  2شب الی ۸ صبح نیز رایگان است.
کاشانی افزود:  ازدیگر ویژگی های این طرح استفاده همزمان  بیش از ۴ نفر  از اینترنت است و مودم  وایمکس ارایه شده با امکان انتقال به سایر نقاط در حال حاضر در ۱۲۰ شهری که تحت پوشش شبکه مبین نت هستند مکان استفاده را دارد.
بیان کرد: مودم پروژه فروش اقساطی وایمکس مبین نت به صورت خاص از شرکت Sewon کشور کره خریداری شده و دارای کیفیت بسیار مناسب است.
وی عنوان کرد: کاربران می‌توانند با پرداخت سالانه ۲۵۰۰ تومان مودم وایمکس خود را به مدت یک سال در مقابل  صدمات ناشی از ضربه ، شکستگی و آب خوردگی بیمه کنند.
وی با اشاره به اینکه این طرح فقط برای مشترکان دایمی همراه اول است، در خصوص نحوه  استفاده از طرح فروش اقساطی وایمکس گفت: مشترکان در ابتدا با تماس با تلفن ۱۸۶۸ در شهر تهران و انتخاب گزینه ۲ ، تماس با  تلفن ۸۹۳۶۹-۰۲۱ از شهرستان‌ها و انتخاب گزینه ۲ و یا از طریق ثبت نام در سایت‌های اینترنتی   www.1868-co.ir،   www.mci.ir و www.mobinnet.ir اقدام کنند.
وی افزود: در حال حاضر  قیمت  نقدی مودم وایمکس  200 هزار تومان + مالیات بر ارزش افزوده است که در پروژه فروش اقساطی کلا مبلغ  250 هزار تومان از مشترکان دریافت خواهد شد.
وی گفت: متقاضیان مودم وایمکس مبلغ ۶۲ هزار ۵۰۰  تومان نقد  و مابقی را در ۱۰  قسط ۲۰ هزارتومانی  به صورت ماهانه پرداخت خواهند کرد.
وی گفت: پس از ثبت نام مشترک و تماس از طرف شرکت خدمات اول  با متقاضی، مودم به صورت حضوری و یا
غیر حضوری (تحویل به وسیله پیک موتوری) قابل دریافت است .
 
چک، سفته و ضامن نیاز نیست
وی یکی دیگر از مزیت‌های این طرح را نیاز نداشتن به چک،سفته وضامن عنوان کرد.
وی تاکید کرد:‌ جهت واگذاری مودم حضور مالک خط دایمی همراه اول به همراه کارت ملی الزامی است.
قدیر کاشانی در خصوص نحوه پرداخت اقساط توسط مشترکان  گفت: با توافق انجام شده با بانک گردشگری به هر مشترک یک شماره حساب  اختصاص داده می‌شود و مشترکان می‌توانند به صورت اینترنت بانک –تلفن بانک-کارت به کارت- فیش نقدی و روش‌های متداول بانکی اقساط را به صورت ماهیانه  پرداخت کنند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا مبلغ اقساط در قبوض مشترکان دایمی همراه اول درج نمی‌شود افزود: به دلیل برخی از موضوعات حقوقی و مالی این امکان فراهم نشد.
 
پشتیبانی فنی به عهده مبین نت است
کاشانی در پاسخ به این سوال که با توجه به حجم بالای واگذاری و وجود این احتمال که این طرح با استقبال خوبی روبرو شود آیا شرکت مبین نت از نظر فنی آمادگی میزبانی از این تعداد مشترک را دارد گفت: در این بخش هماهنگی‌های لازم انجام شده و شرکت خدمات اول مبین در موضوعات فنی هیچ نقشی ندارد و تنها به عنوان مجری این طرح اقدام به ارایه خدمت می‌کند.
وی افزود: براساس sla که در قرارداد با مشترکان نیز دیده شده شرکت مبین نت پشتیبانی فنی سرویس وایمکس را بر عهده دارد و ما در این موضوع دخالتی نداریم.
 
۱۵۰ هزار مودم وایمکس آماده واگذاری در این طرح
وی در پاسخ به این سوال که در مرحله اول آمادگی ارایه این سرویس برای چه تعداد مشترک همراه اول ایجاد شده گفت: در مرحله اول ۱۵۰ هزار مودم وایمکس برای این منظور آماده واگذاری است که با پیش‌بینی استقبال از این طرح به محض نیاز به سرعت تعداد مودم‌ها افزایش خواهد یافت.
امکان شارژ مجدد وجود دارد
وی در پاسخ به سوالی دیگر مربوط به اینکه اگر مشترکی زودتر از یک سال حجم اینترنت خود را تمام کرد چگونه می‌تواند نسبت به شارژ مجدد سرویس خود اقدام کند گفت: مشترکان طرح فروش اقساطی همانند سایر مشترکان وایمکس مبین نت می‌توانند مستقیما از این شرکت یا با مراجعه به نمایندگی‌های مبین نت در سراسر کشور و سایت اینترنتی اپراتور وایمکس مبین نت اقدام به خرید گیگابایت اضافه کنند.
 
با مشترکان بد حساب کنار می‌آیم
وی در پاسخ به این سوال که اگر مشترکی اقدام به پرداخت اقساطش نکند گفت: در این موضوع ما از ابتدا تلاش خواهیم کرد با ارسال پیامک و نهایتا تماس با مشترک تاخیر پرداخت نشدن اقساط را گوشزد خواهیم کرد در صورتی که باز هم اقدامی انجام نشد با قطع اینترنت مشترک و در مرحله آخر به عنوان آخرین گزینه اقدام به قطع ارتباط سیم‌کارت دایمی مشترک خواهیم کرد.
وی گفت: این موضوع در قرارداد مشترکان اعلام خواهد شد و از آنجا که سیم‌کارت‌های دایمی همراه اول دارای ودیعه هستند از نظر ما همین ودیعه اعتبار لازم برای ارایه خدمت به مشترکان همراه اول محسوب خواهد شد و به همین دلیل چک، سفته و ضامن در این طرح معنایی ندارد.
 
فروش گوشی تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ در آینده‌ای نزدیک
وی با بیان اینکه اگر این طرح با موفقیت انجام شود گفت: به زودی کالاهای مرتبط از جمله گوشی موبایل با برندهای مختلف و تبلِت و لپ تاپ  نیز به مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی همراه اول به صورت اقساطی واگذار خواهد شد.
 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۱ در ۱۱:۵۶

    عالیه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۳ در ۰۶:۴۳

    سلام. من برای استقبال بیشتر برای خرید مودم وایمکس یه پیشنهاد راهبردی دارم. در حال حاضر خیلی از روستاهای کشورمون تحت پوشش خدمات اینترنتی نیستند و از جایی که تعداد دانشجویان این مناطق محروم بسیار زیادن، به نظر میرسه با تحت پوشش دادن این مناطق برای استفاده از اینترنت بی سیم، هم سود کلان مادی نصیبتون میشه و هم از اجر اخروی بی بهره نمی مونید! روش اساسی فکر کنید!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۳ در ۰۸:۱۸

    برای پول دار شدن عالیه عزیزیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۳ در ۰۸:۲۰

    من از یکی از استانهای محروم کشورم مغزت خوب کار می کنه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۳ در ۰۸:۴۲

    اصفهان خو بست عجب iq بالایی داری

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۷ در ۰۶:۵۷

    ما که سیم کارت دائم نداریم چکار کنیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۹ در ۰۴:۴۲

    خیل خوبه ؟؟اصلا خوب چیه علیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    فاضلی

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۳۰ در ۰۱:۴۸

    سلام
    لطفا کمکم کنید
    من از شرکت مبین ایرانیان مودم مبین نت گرفتم میخواستم بدونم ایا این شرکت معتبره؟
    اینم ادرس سایتشونه
    http://wimaxmobin.com
    لطفا سریع جواب بدین

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۳-۱۰ در ۱۰:۰۲

    خوبه ولی انترنت همراه را کاش قسطی می دادن

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۲۷ در ۱۲:۱۶

    واقعا شرایط ش خوبه!

ارسال یک نظر