در حال خواندن
اعطای گواهینامه صنعت سبز کشور به شرکت مادیران
0

شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران به دلیل رعایت شاخص‌های زیست محیطی، لوح تقدیر و گواهینامه صنعت سبز کشور را از معاون رییس جمهور و ریاست سازمان محیط زیست کشور دریافت کرد.
نود آی سی تی – براساس این گزارش، به پاس کوشش‌های ارزنده شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران در زمینه مدیریت عوامل زیست محیطی و توجه این سازمان به رعایت دستورالعمل‌های حفاظت از محیط زیست  و نیز به سبب سال‌ها فعالیت بی خطر برای محیط زیست و تعهد به رعایت اصول و ارزش‌های صنعت سبز که منجر به کسب بالاترین رتبه‌های زیست محیطی در ارزیابی‌ها و ممیزی‌های متعدد در سطح کشور شد، طی مراسمی در محل تالار بین المللی هوای پاک سازمان حفاظت محیط زیست کشور  با حضور معاونت محترم ریاست جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور ، لوح تقدیر و گواهینامه صنعت سبز کشور به شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران (مادیران) اهدا شد.  
شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران از مدتی پیش به دلیل تلاش‌های درخشان خود در زمینه حفاظت از محیط زیست و در شاخص‌هایی همچون مدیریت پسماندهای صنعتی و تفکیک ضایعات ، مدیریت توسعه و گسترش فضای سبز، مدیریت پایش و اندازه‌گیری سیستم‌های تصفیه آنلاین فاضلاب‌، بهینه سازی و مدیریت مصرف انرژی، مدیریت و اندازه‌گیری  فرآیندهای زیست محیطی  و ارایه آموزش‌ها و فرهنگ سازی زیست محیطی توسط سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ ، استان البرز و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور مورد ارزیابی و پایش عوامل زیست محیطی و ممیزی‌های مکرر و دقیق قرار گرفته و با توجه به کسب بهترین رتبه در زمینه‌های فوق‌، موفق به دریافت گواهینامه صنعت سبز کشورشد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر