در حال خواندن
سرمایه اینترنتی مخابرات به اشتراک گذاشته می‌شود
0

مدیر عامل مخابرات در جلسه با مدیران شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنتی گفت: ما آماده‌ایم همه بخش‌ها را به اشتراک بگذاریم.
نود آی سی تی – کاظم ابراهیمی صدرآبادی در نشست مشترک مدیران شرکت‌های PAP و مخابرات ایران با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران، شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنتی (PAPها) را رقیب خود نمی‌داند بلکه تعامل با این شرکت‌ها را توسعه می‌دهد، اظهار کرد: مخابرات یک شرکت یکپارچه و هماهنگ است و همه مدیران استان‌ها تابع مقررات و دستورات ستاد هستند، لذا هیچ شرکتی نباید در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خودش مشکل داشته باشد.وی گفت: ما تابع مصوبات سازمان تنظیم مقررات هستیم و آنها را اجرا می‌کنیم. منتهی نیازها و درخواست‌های شرکت‌های PAP باید دقیقاً بررسی شده و در آینده‌ای نزدیک برطرف شود.او خطاب به مدیران شرکت‌های اینترنتی گفت: ما آماده‌ایم همه بخش‌ها را به اشتراک بگذاریم از ایـن رو طی دو مرحله، تعامل با شما را افزایش می‌‌دهیم. در مرحله اول به استان‌ها اعلام می‌کنیم اگر موانعی وجود دارد از سر راه شما بردارند و در مرحله دوم با تشکیل دو کمیته مشترک مالی و فنی به یک راه‌حل کامل می‌رسیم.مدیر مخابرات در ادامه به وظایف مخابرات اشاره کرد و گفت: ما خود را مکلف به ارائه خدمات به همه مردم می‌دانیم و در سراسر کشور از یک روستای بدون درآمد تا یک شهر پردرآمد باید شبکه ایجاد کنیم و حتماً این کار را خواهیم کرد. حضور مخابرات در همه‌جا‌، هزینه‌های ما را افزایش داده است اما وظیفه خود می‌دانیم که با دیگر بخش‌های ارائه‌دهنده خدمات همکاری داشته باشیم. از این رو برای تحقق اهداف دو طرف استراتژی بلند مدت تهیه خواهیم کرد.در این نشست که ۲۰ مدیر از شرکت‌های اینترنتی حضور داشتند، هر یک نقطه نظرات خود را مطرح و تقاضا‌ی همکاری بیشتر با شرکت مخابرات ایران براساس یک قرارداد منصفانه داشتند. مهمترین مسائلی که در این نشست مورد توجه مدیران شرکت‌ها بود شامل توسعه بیشتر در مراکز مخابراتی‌، تدوین برنامه زمانبندی‌، یکسان‌سازی فرمت‌های قرارداد و بررسی صورت‌حساب‌های مالی بود که مورد توجه مدیران شرکت مخابرات واقع و مقرر شد با تعامل بیشتر در جهت حل و فصل موارد مذکور اقدام شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر