در حال خواندن
سرویس‌دهی بدون وقفه همراه اول در مناطق زلزله‌زده
0

همراه اول هم اکنون بیش از ۵۳ میلیون سیم‌کارت ثبت شده و ۳۷ میلیون سیم‌کارت فعال در لحظه دارد و به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطت سیار، شبکه در حال نوسازی است و به زودی تمام شبکه همراه اول برای ارایه خدمات جدید تلفن همراه به روز می‌شود.
نود آی سی تی –  شب گذشته (دوشنبه ۲۳ مردادماه) به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار و هجدهمین سال روز عرضه سیم‌کارت در کشور، مراسمی با عنوان «شبی با اصحاب رسانه» با حضور مدیرعامل، تعدادی از مدیران ارشد همراه اول و بیش از ۱۶۰ خبرنگار از حوزه ‌های تلفن همراه و بورس رسانه‌ها برگزار شد.
وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول، ضمن خوش آمدگویی به خبرنگاران و تبریک روز خبرنگار و هجدهمین سال‌روز عرضه سیم کارت در کشور، با اظهار تأسف در خصوص جان باختن تعدادی از هم میهنان در زلزله اخیر، به بازماندگان ایشان تسلیت گفت.
او با اعلام اینکه بلافاصله پس از زلزله روز شنبه، کارشناسان همراه اول پیگیر تبعات احتمالی بوده‌اند، بیان کرد: نتیجه بررسی‌های فنی که تا ۱۰ دقیقه پس از زلزله طول کشید، نشان داد که کلیه سایت‌ها بدون هیچ گونه مشکلی فعال بودند. در برخی روستاها نیز که برق با فاصله زمانی پس از زلزله، قطع شده بود؛ سرویس دهی آنتن‌ها با تامین برق اضطراری، بدون قطعی، ادامه یافت.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر