در حال خواندن
زیرساخت ۱۱ درصد در قیمت ADSL سهم دارد
0

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، سهم این شرکت در قیمت خدمات ADSL ۱۱ درصد است.
 
نود آی سی تی – مهدی خدایی با اشاره به اینکه تعرفه تمامی خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت براساس نرخ تعیین شده کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام می شود گفت:  اجاره ماهیانه هر STM1 سرویس اینترنت که معادل MBP 155 است، ۵/۳۷ میلیون تومان است و با تخفیف ۲۰ درصدی که برای شرکت‌های ارایه دهنده خدمات ADSL اعمال می‌شود هر STM1 به آنان ۳۰ میلیون تومان واگذار می‌شود.
مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: با توجه به این تعرفه، سهم اینترنت شرکت ارتباطات زیرساخت در قیمت هر خط ADSL با سرعت  K256 و با در نظر گرفتن ضریب اشتراک یک به ۱۰ که بـراساس مصـوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای سرویس‌های نامحدود اجرا می‌شود، حدود ۸۴۰ تومان است.
وی افزود: مقایسه تعرفه یاد شده با قیمت شرکت‌های واگذار کننده سرویس ADSL با همین سرعت، بیانگر اختلاف زیادی ( بیش از ۹ برابر ) است.
خدایی گفت: با محاسبه سهم قیمت اینترنت شرکت ارتباطات زیرساخت از هزینه پرداختی کاربران انتهایی به عدد ۱۱درصد می‌رسیم. به عبارتی هرگونه تغییر در قیمت اینترنت شرکت ارتباطات زیرساخت، تنها حدود ۱۱درصد در هزینه پرداختی کاربران انتهایی موثر است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر