در حال خواندن
امسال ۲۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌کنیم
0

در سال ۹۱ میزان سرمایه‌گذاری در شرکت مخابرات ایران ۱۷۰۰ میلیارد تومان بوده است که این مبلغ در سال ۹۲ به ۲۵۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.
نود آـی سی تی – سید مصطفی هاشمی، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در دیدار نوروزی با کارکنان و مدیران، با بیان این مطلب گفت: با خصوصی سازی مخابرات سرمایه‌گذاری در این بخش نیز افزایش یافت و ما در سال گذشته به رغم فشارهای مالی زیاد توانستیم ۱۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کنیم که مهمترین دستاورد آن نوسازی شبکه تلفن همراه بود.
رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به میزان سرمایه مادی و معنوی شرکت مخابرات ایران افزود: کمتر شرکتی در کشور به اندازه مخابرات دارای امکانات است، لذا موظفیم از آن برای خدمت به مردم و توسعه بیشتر استفاده کنیم.
وی گفت : در سال گذشته تعامل خوبی با سازمان‌های مختلف، از جمله سازمان خصوصی سازی و کل بدنه دولت داشتیم که نتیجه آن سرمایه‌گذاری مناسب بوده است. امسال نیز این تعامل باید گسترده‌تر شود و ما نیز برای توسعه قدم‌های اساسی‌تری برداریم.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر