در حال خواندن
ماه عسل شب استثنائی تلویزیون را رقم زد+فیلم
0

بینددگان یکشنبه شب برنامه ماه عسل با اتفاقی عجیب در عرصه رسانه ملی مواجه شدند. اتفاقی که علی رغم برخی انتقادات که به ان شده است از جهت میزان تاثیر گذاری می توان از ان به عنوان شوکی به رسانه ملی یاد کرد.
بینندگان یکشنبه شب برنامه ماه عسل با اتفاقی عجیب در عرصه رسانه ملی مواجه شدند. اتفاقی که علی رغم برخی انتقادات که به آن شده است از جهت میزان تاثیر گذاری می توان از آن به عنوان شوکی به رسانه ملی یاد کرد.
 
به گزارش تابناک، این بار فرمول نجات تلویزیون از دل برنامه ای بیرون آمد که به دلیل تلاش فراوان برای به بازی گرفتن احساسات مخاطبان و نحوه اجرای مجری اش بسیار مورد انتقاد قرار می گرفت و کسی انتظار نداشت از دل برنامه ماه عسل علیخانی که به زور می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد چنین شب تاثیر گذاری بیرون بیاید.
 
 چه از این حجم احساسات ناراضی باشیم و چه آن را بازی با عواطف مردم بدانیم و چه ظاهر سازی، هر چه اسمش را بگذاریم توفیق یک برنامه تلویزیونی در این میزان رسوخ به احساسات تماشاگر همان گمشده تلویزیون در این سال‌ها بوده است. به هر حال تلویزیون برنامه ای ساخته که این روزها همه از آن حرف می زنند. در این ویدئو می توانید یکی از برنامه‌های ماه عسل را که به «میلادی دوباره برای ماه عسل» مشهور شده ببینید. ماجرای میلاد پیغمبری و پدر و مادرش:
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر