در حال خواندن
جدیدترین دوربین دیجیتالی کانن معرفی شد
0

شعبه شرکت تولیدکننده دوربین‌های دیجیتالی کانن در خاورمیانه اعلام کرد که از سری محصولات LEGRIA خود آخرین و پیشرفته‌ترین دوربین دیجیتالی را با نام LEGRIA HF G25 وارد بازار کرده است.
به گزارش فارس به نقل از آی‌تی‌پیfont>”>آی‌تی‌پی ، این محصول که بر پایه فناوری مدل قبلی خود یعنی LEGRIA HF G10 ساخته شده است، به لنز ویژه کانن با زاویه گسترده مجهز است و سیستم‌های کنترلی دستی به همراه قابلیت‌های صوتی این محصول را به یک دوربین دیجیتالی ویژه تبدیل می‌کند.
در قلب G25 حسگر تصویری Canon HD CMOS PRO نصب شده است که شرکت سازنده ادعا می‌کند حساسیت آن نسبت به مدل قبلی ۲۰ درصد افزایش یافته است. ترکیب این قابلیت با لنز f/1.8 این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا در تاریک‌ترین فضاها نیز بتوانند تصاویر باکیفیتی تهیه کنند.
لنز اوپتیکال ۳۰.۴ میلیمتری با زاویه گسترده این دوربین دیجیتالی که مخصوص تصویربرداری ساخته شده است، حساسیت بسیار بالایی دارد. زمانی که شما از طریق این لنز تصاویر را در فضای روشن مشاهده می‌کنید، ساختار ضد انعکاس‌نور در این لنز به صورت هوشمند عمل می‌کند و تصویر نهایی را با کیفیت بسیار بالا به شما ارایه می‌دهد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر