در حال خواندن
بسته گردشگری «همراه اول» فعال شد
0

همراه اول در آستانه بهار و مسافرت‌های نوروزی اقدام به راه‌اندازی سرویس ارزش افزوده گردشگری کرد تا تمامی اطلاعات ضروری هر شهر در قبال یک پیامک به شماره ۲۰۳۲ در اختیار مسافران قرار بگیرد.
 
نود آی سی تی – مهندس جند مدیرعامل شرکت مبین وان با بیان این مطلب گفت: شرکت مبین وان به عنوان مجری سرویس‌های ارزش افزوده تلفن همراه در شرکت ارتباطات سیار، این سرویس را در قبال دریافت مبلغ ۲۵ تومان به کلیه مشترکان ارایه می‌دهد. وی افزود: اطلاعات قابل ارایه در این بسته شامل جاذبه‌های دیدنی، مسیرهای گردشگری یک روزه، فهرست اقامتگاه‌ها، فهرست غذاخوری‌ها ، تلفن‌های ضروری، پیش بینی آب و هوای منطقه طی چهار روز آینده و اوقات شرعی بوده که در قبال پیامک کردن نام هر شهر به شماره ۲۰۳۲ در قالب یک پیامک برای مشترکان همراه اول ارسال می‌شود.براساس این گزارش هزینه این سرویس فقط ۲۵ تومان به ازای دریافت پیامک بسته گردشگری یک شهر است.همچنین یکی از ویژگی‌های سرویس بسته گردشگری این است که استفاده از این سرویس در یک یا چند نوبت به منزله مشترک شدن برای این سرویس و دریافت پیامک‌های بعدی نمی‌باشد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر