در حال خواندن
جدول برنامه هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت منتشر شد
0

برنامه سخنرانی و میزگردهای مراسم هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت منتشر شد.

به گزارش ستاد خبری هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، برنامه سخنرانی‌ها، میزگردها و مراسم‌های ارائه محصولات در این همایش که با شعار انقلاب بلاکچین و با هدف بحث و تبادل‌نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک در تاریخ ۹ و ۱۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود، منتشر شد.

از جمله محورهای این همایش می‌توان به فناوری زنجیره بلوک و دفاتر توزیع‌شده، رمزارزها، سامانه‌های پرداخت جایگزین، فناوری‌های مالی، پرداخت و بانکداری باز، تقلب، پولشویی، کلاهبرداری و روش‌های مقابله با آن و تحول دیجیتال اشاره کرد.

مراسم افتتاحیه هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از ساعت ۸:۳۰ روز نهم بهمن‌ماه با سخنرانی علی دیواندری، رییس پژوهشکده پولی و بانکی و دبیر همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت آغاز می‌شود. از دیگر سخنرانان این همایش باید به عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی و محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

همچنین در حاشیه این همایش، نمایشگاهی تخصصـی جهت معرفی دستاوردهای سازمان‌های ارائه‌کننده خدمات بانکی کشـور در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه علاوه بر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، شرکت‌هایی که در زمینه ارائه خدمات بانکی فعالیت دارند جهت معرفی خدمات، محصولات و توانمندی‌های خود حضور خواهند داشت.

همچنین قرار است در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، مقاله برتر نیز انتخاب شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت مراجعه کنند.

برای دانلود PDF این برنامه، اینجا را کلیک کنید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر