در حال خواندن
توضیح مدیرعامل سداد در خصوص الزام انتقال سرورها به داخل کشور
0

نود فناوری – محمد مهدی صادق مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد،در پی انتشار شایعاتی در خصوص قطع اینترنت به نقل از این شرکت گفت: این شایعات بخاطر تست‌هایی است که به منظور برطرف کردن اختلالات جزیی شبکه این شرکت صورت می پذیرد و از نظر فنی برای استاندارد سازی سیستم‌ها و انجام تست‌های تاب آوری سیستم و تطبیق با معیارهای ملی ما ضروری است.
وی افزود: تغییر آی‌پی‌ها و تنظیمات جدید تجهیزات این شرکت امری عادی و رویه جاری این شرکت است که به پذیرندگان نیز در مواقعی که اینگونه تست‌های فنی صورت می‌پذیرد اطلاع رسانی می‌‌شود.
صادق گفت : اساسا طرح شایعه قطع اینترنت و هر نوع گمانه زنی بی اساس در این زمینه و اعلام هرگونه الزام و اجبار در خصوص انتقال سرور ها به داخل کشور از طرف این شرکت و شرکت شاپرک قویا تکذیب می‌شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر