در حال خواندن
جایزه ویژه همراه اول به دارندگان سیمکارت های خاموش
0

با توجه به اینکه طبق آمارهای ارایه شده از سوی وزارت ارتباطات نیمی از سیم کارت های خاموش و بدون استفاده بوده اند و با توجه به اینکه نامبرینگ، یک ثروت ملی محسوب می‌شود، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جهت حمایت از حقوق اپراتورها و نیز به منظور حفظ سرمایه های ملی سال ۹۲ مصوبه ای را ابلاغ کرد که مطابق با آن چنانچه سیم‌کارت اعتباری به مدت ۹۰ روز بلااستفاده بماند، اپراتور مجاز می‌شود نسبت به سلب امتیاز آن اقدام کند.

مطابق با این مصوبه دارندگان سیم‌کارت‌های اعتباری در صورتی که بیش از ۹۰ روز نسبت به ارسال پیامک، برقراری تماس یا استفاده از اینترنت سیم‌کارت خود اقدام نکنند، اپراتورهای تلفن همراه مجاز به سلب امتیاز از خط آنها خواهد بود. پس از سلب امتیاز اگر مشترکی مایل باشد بار دیگر مالکیت سیم‌کارت خود را داشته باشد، در صورت عدم واگذاری سیم‌کارت، او در اولویت خواهد بود و می‌تواند با پرداخت مبلغ پنج هزار تومان بار دیگر سیم‌کارت خود را فعال کند.

هرچند این مصوبه همچنان به قوت خود باقی است و در هر زمان که اپراتور بخواهد نسبت به آن اقدام کند قابل اجراست، اما شرکت ارتباطات سیار ایران به منظور حمایت از مشترکان خود طرحی تشویقی درنظر گرفته است که مطابق با آن کلیه مشترکین اعتباری همراه اول که خط آنها بیش از سه ماه خاموش بوده است، با روشن کردن سیم کارت خود، یک جایزه ویژه دریافت می کنند.

این طرح که “روشن کنید، جایزه بگیرید” نام دارد، به آن دسته از مشترکانی که مدت طولانی است از سیم کارت خود استفاده نکرده اند، این امکان را می دهد که با روشن کردن سیم کارت خود علاوه بر اینکه مانع از سلب امتیاز خط خود شوند، جایزه ای نیز دریافت کنند.

طرح “روشن کنید، جایزه بگیرید” مخصوص تمامی مشترکان اعتباری همراه اول است و مشترکان پس از روشن کردن سیمکارت خود می توانند با شماره گیری کد دستوری *۱۰*۳۳۲# (ستاره ۱۰ ستاره ۳۳۲ مربع) جایزه خود را دریافت کنند.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر