در حال خواندن
تعرفه مکالمه سیم‌کار‌ت‌های دایمی همراه اول ۵۱۵ ریال تعیین شد
0

به گفته رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تعرفه فلت برای سیم کارت های دایمی همراه اول کف اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات در نظر گرفته شد.
نود آی سی تی – سید مصطفی سید هاشمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از بررسی تمامی جوانب تصمیم گرفته شد فعلا کف تعرفه اعلامی رگولاتوری که مبلغ ۵۱۵ ریال را برای هر دقیقه مکالمه با سیم کارت های دایمی همراه اول در نظر گرفته است اعمال شود گفت: احتمال تغییر این تعرفه در شرایط رقابتی وجود دارد.
وی افزود: براساس پروانه شرکت مخابرات ایران تعرفه سیم کارت های اعتباری همراه اول می تواند ۵۰ درصد بالاتر از سیم کارت های دایمی در نظر گرفته شود که در این صورت مشترکان اعتباری اپراتور اول ۷۷۲ ریال بابت هر دقیقه مکالمه در سراسر کشور پرداخت می کنند.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: یکسان شدن تعرفه همراه اول از ابتدای خرداد ماه اعمال و مشترکان می توانند با یک تعرفه در سراسر کشور مکالمه کنند.
این در حالی است که مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران در پاسخ به این سوال که آیا تعرفه جدید سیم کارت های دایمی به منظور یکسان سازی نرخ در تمام کشور مشخص شده اعلام کردند که این موضوع همچنان در دست بررسی است.
 
 
 
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر