در حال خواندن
برنامه مخابرات برای افزایش ۷۰۰ میلیارد تومانی درآمد
0

عضو هیأت مدیره مخابرات ایران گفت: از محل مصوبه جدید واگذاری امکانات مخابراتی و پیشنهاد افزایش هزینه ثبت نام تلفن ثابت به ۲۵۰ هزار تومان و افزایش آبونمان در مجموع ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش درآمد سالانه برای مخابرات پیش بینی می شود.
نود فناوری – لطیف وصلی در گفت وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس با اشاره به پیشنهاد جدید مخابرات برای تغییر تعرفه تلفن ثابت، اظهار داشت: این افزایش در دو بخش هزینه ثبت نام که به ۲۵۰ هزار تومان رسید و افزایش آبونمان در ۴ سطح با ثبات تعرفه مکالمات بوده است. پیش بینی می شود با این تغییر سالانه ۶۰۰ میلیارد تومان به درآمد مخابرات اضافه شود.این عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: همچنین افزایش درآمد سالانه ۱۰۰ میلیارد تومانی نیز از محل مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات برای واگذاری امکانات مخابرات به اپراتورها پیش بینی می شود.وی در پاسخ به این سوال که آیا این پیش بینی با توجه به شرایط بازار قابل تحقق است، گفت: بازار تلفن ثابت کشش مشترکان جدید را دارد؛ علاوه بر این در الحاقیه ای که سازمان تنظیم مقررات رادیویی به پروانه شرکت مخابرات ایران افزوده، دایری سالانه ۵۰۰ هزار مشترک جدید تلفن ثابت تکلیف شده است.وصلی افزود: علاوه بر این هم اکنون ۶ میلیون خط تلفن ثابت بدون کارکرد در کشور وجود دارد که علیرغم سرمایه گذاری مخابرات برای دایری این خطوط، اما درآمدی از آنها ندارد.وی ادامه داد: افزایش هزینه آبونمان شاید باعث شود مشترکانی که از خطوط خود استفاده نمی کنند آنها را به مخابرات بازگردانند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر