در حال خواندن
با سرعت بیشتری به اینترنت وصل شوید
0

با استفاده از تکنولوژی ۸۰۲.۱۱ac می‌توانید با سرعت بیشتر و مصرف شارژ کمتر به اینترنت وصل شوید.
به گزارش جام ، شرکت Qualcomm اولین سرویس دهنده ی نسل جدید ارتباطات بی سیم WiFi می باشد که از تکنولوژی ۸۰۲.۱۱ac برای تبادل اطلاعات استفاده می کند، این تکنولوژی در تلفن های همراه هوشمند که از پردازنده های شرکت یاد شده استفاده می کنند قرار گرفته و در جریان کنگره ی جهانی موبایل رسما رونمایی خواهد شد.
 
 در این تکنولوژی جدید نرخ انتقال اطلاعات بدون نیاز به نصب نرم افزار جانبی بالا رفته است و از آن می توان روی همه دستگاه های الکترونیکی با هر سیستم عاملی استفاده کرد.
 
این فناوری جدید حتی روی تلفن های همراهی که نسل سوم را پشتیبانی نمی کنند نیز قابل استفاده می باشد و از ویژگی های مهم آن علاوه بر سرعت بالا به مصرف اقتصادی برق و باتری نیز می توان اشاره کرد که با حداقل نیروی الکتریکی حداکثر استفاده را می توان از آن برد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر